Updaterad av Hawaii
för 1 timme sedan
Hej!
Har bokat ett boende för 2 vuxna och ett barn!
Man kan välja barnets ålder tom 17 år, våran son är 16
Men efter vi bokat, läser jag att barn gäller 0-11 år, Över 11 år räknas som vuxen 🤷
Varför kan man då fråga sig, kan man välja ett barns ålder tom 17 år
Nån mera som råkat ut för ...
Dominikanska republiken
Toande,
6 jan. 2025
Updaterad av Worldofmarie
för 8 timmar sedan
är de någon som vet om man måste ha e ticket när man ska till dominikanska republiken, o nån som bott på barcelo bavaro palace i punta cana
Updaterad av Katsa
för 12 timmar sedan
Hej
Planera en resa till Garda och landa i Bergamo. Undrar om någon har tips på något fint ställe att bo på väg ner till Gardasjön?
Tacksam för svar!
Med vänlig hälsning
Katarina
Italien
Mystiqus,
6 jan. 2025
Updaterad av Mystiqus
för 1 dag sedan
Vi landar 19.50 på Catania flygplats och stannar på Sicilien en vecka. Hur skulle ni ha gjort? Stanna i Catania en-två nätter och sen åka vidare till Taormina. Eller åka direkt till Taormina från flygplatsen?
Hur är det smidigast att ta sig till Taormina centrum? Ta tåget dit? Men tåget verkar ...
Australien
Karolina99,
4 jan. 2025
Updaterad av Karolina99
för 2 dagar sedan
Hej!
Jag flyger till Australien den 21 januari och kommer att mellanlanda i Dubai och Bali innan jag slutligen landar i Cairns. Jag undrar om det är några speciella förberedelser som jag behöver göra vid inresan till Dubai och Bali?
/Karolina
Updaterad av Majsan19785
för 2 dagar sedan
Tänker boka en resa till sensommaren/hösten för att fira våra killar som fyller 18 och 20 år. Behöver alla era tips på resmål 😅. Det önskas fina stränder, sol och bad med pool, närhet till restauranger med god mat, lite shopping och uteliv! Hotel utan bamseklubb osv. Tänker boka via Tui