Spanien
Yuphin,
6 juli 2010
Updaterad av Samip
för 14 år sedan
Vi planerar att resa till Playa del Ingles på Gran Canaria på sportlovet 2011. Vi ä'r en familj på 2 vuxna och 2 barn (7+14) och vill gärna bo med gångavstånd både till strand och centrum. I tillägg vill vi gärna ha ett hyfsat lugnt hotell där man inte störs allt för mycket av trafik och musik på ...
Spanien
Jeinel,
20 sep. 2022
Updaterad av Mirreli
för 2 år sedan
Hej!
Jag har varit på Teneriffa och Playa de las Americas och Playa de Fanabe flera gånger. Gillar Playa de las Americas, hyfsat fräscht, fin strandpromenad och en del helt okej shopping, Playa de Fanabe är lite för litet för mig. Jag har bara varit på Gran Canaria en gång för över 20 år sedan ...
Spanien
Frank_a,
20 feb. 2015
Updaterad av Andyk
för 9 år sedan
Har en fundering på att ta en billigaste resa med Ospecificerat boende och sen leta annat boende om jag inte tycker det duger.
Är det nån som vet om det funkar att bara gå in till lite olika hotell och kolla om dom har ledigt?
Hur är prisbilden jämfört med Charter?
... Andyk: Hej Frank!
...
Mexiko
Lottattol,
23 okt. 2019
Updaterad av M4sta86
för 5 år sedan
Vi är en familj med 2 vuxna och 2 barn (9, 11) som ska till Mexico i 2 veckor. Tänkte fördela tiden med 4 nätter i PDC, 3 nätter på Holbox och 6 nätter på Isla Mujeres.
Bor gärna på mindre hotell med personlighet. Vill ha pool och att det ingår frukost. Har tänkt en budget på ca 1100 per natt i ...
USA
Roadtrip18,
19 feb. 2018
Updaterad av Roadtrip18
för 6 år sedan
Hej! I slutet av augusti är det äntligen dags för min och min sambos första roadtrip till det stora landet i väst (woho!) Vi ska åka runt i Kalifornien och Nevada och som många före mig har jag plöjt detta forum och på så sätt fått bra tips inför planerandet av resan.
Nu behöver jag dock era ...
Mexiko
Alterhosen,
6 jan. 2018
Updaterad av Lotta29
för 6 år sedan
Jag och min sambo ska åka på bröllopsresa till Playa del Carmen i mitten av augusti 2018. Flyget är bokat och nu letar vi hotel, kan ni hjälpa oss med att besluta vilket? All-inclusive eller vanligt?
Vi är inte miljonärer så vi vill hålla nere kostnaderna en aning.
Tack! Flyget går till Cancun så ...