Updaterad av Piiia
för 7 år sedan
Hej!
I maj skrev jag nedan tråd, men p.g.a. mitt arbete blev vi tvungna att boka om datumen vi skall resa. På grund av alla kloka svar vi fick i den tråden, så har vi också tänkt om och skippar highway one mellan SF och LA. Vi flyger också nu in och ut från olika städer. Vi har också nu fått ...
Updaterad av Annaph123
för 5 år sedan
Hej hej, passar på att fråga här igen då jag alltid får så bra och fina svar.
Tips på resmål utanför Europa för cirka 2 veckor? Vi som reser är ett par och vill ha det fint och lugnt denna gången. Gärna tropiskt och gärna 30 grader +
Vi har varit i fantastiska Kenya, Zanzibar och Indonesien/ ...
USA
Jennymaberg,
29 jan. 2017
Updaterad av Jennymaberg
för 7 år sedan
Hej!
Jag har läst en hel del på forumet, men hoppas bara få lite feedback på att vi tänkt rätt. Vi är en familj med 2 vuxna och 3 barn (13, 11 och 7 år). I september åker vi till Florida för första gången. Huvudmålet med resan blir parkerna i Orlando, men vi vill även hinna med lite annat smått ...
Malaysia
Penntrooll,
22 apr. 2016
Updaterad av Ellismellis
för 8 år sedan
Jag och maken har bokat en resa till bla redang 1-7september men nu när jag sökt runt verkar många skriva att vädret är sämre då.
Någon här som har erfarenhet.
Vi kommer börja våren resa med 3 nätter i borneosregnskog, sen 3nätter i KL.
Vill ju inte åka till sol o bad och sen att man inte kan ...
USA
Mirajohnson,
29 juli 2015
Updaterad av Mirajohnson
för 9 år sedan
Hej
Jag har sett att det finns flera trådar angående Florida men jag tänkte få lite tips och råd speciellt för mig ;)
Jag anländer till Miami 2/9 och lämnar 16/9.
Eftersom jag älskar amerikansk fotboll har jag en match inbokad den 10/9 i Boston (Patriots - Steelers). Boston behöver jag ...
Sri Lanka
Patricia93,
8 juni 2015
Updaterad av Leifivan
för 9 år sedan
Hej! Vi tänkte ta en resa i höst och har förstått att det är varmt o skönt i sri lanka om man åker till östkusten.
Men nu undrar vi lite.....Är det colombo man flyger till?
Isåfall, vilket är bästa sättet att ta sig till östkusten?
Något förslag på vart vi bör åka? ... Leifivan: Hej,
Jag ...