Thailand
Ncj,
5 feb. 2009
Updaterad av Sebkat1811
för 15 år sedan
jag bokade resor med avgang den 27 nov som vi vet gick det inga flyg da men jag har fortfarande inte fatt mina pengar tillbaka sa jag undrar om fler ar i samma situation? ... Sebkat1811: Jo vi blev avbokade med BangkokAirways den 5 dec, Och har blivit lovade pengar tillbaka. Efter flera mail till ...
Thailand
Kevlarsooul,
9 jan. 2010
Updaterad av Kevlarsooul
för 14 år sedan
Har bokat en resa till thailand genom easyticket.se
När jag skulle fylla i personuppgifter tog de inga personnummer, bara namn. Är detta skumt?
Blir man insläppt på planet med endast en utskriven pappersbiljett utan personnummer på? ... Kevlarsooul: Vi ska resa med finnair, det är jag ej orolig ...
Updaterad av Younso
för 10 veckor sedan
hej, behöver lite råd. Frugan och jag skall till Australien nästa sommar via Singapore enligt följande:
Göteborg-Singapore (2 dagar), Singapore-Darwin (5 dagar), Darwin-Cairns (7 dagar), Cairns- Hamilton Island med tåg (10 dagar), Hamilton-Sydney (4 dagar), Sydney-Göteborg.
Bad Ticket ta fram ett ...
Filippinerna
September76,
26 aug. 2024
Updaterad av Valpolicella
för 12 veckor sedan
Ni som varit där, hur bokade ni? Det finns ju inte lika stort charterutbud på resor till Filippinerna jämfört med vissa andra länder i Asien (t.ex. Thailand).
Erfarenheter av resebolag till Filippinerna? Eller är det boka själv (flyg + hotell) som gäller? ... Shirmixis: Jag har varit lite ...
Kroatien
Madge73,
3 maj 2024
Updaterad av Lisanilsson
för 28 veckor sedan
Hej på er,
Familjen skall till Kroatien och göra en uppstyrd Öluff i sommar. Planen är att åka från Split vidare till Bol( Brac), Hvar och Komiza (Vis) och sedan tillbaka till Split.
Men jag blir inte riktigt klok på färjorna. Har varit inne på ett antal sidor, men på de flesta verkar det vara ...
Updaterad av Martinau
för 28 veckor sedan
Vilket site eller bolag brukar ni använda er av när ni bokar boende? Söker efter familjevänliga boenden nära stranden och med pool i Vietnam och Filippinerna! ... Martinau: Tusen tack för era tips! ... Keja: Förr bokade jag aldrig i förväg utan hoppades att det skulle lösa sig, vilket det alltid ...