Någon som är sugen på att dra iväg över nyår?

12 okt. 2008 20:49
Visningar: 182
Hej allihop,

Någon som är intresserad av att åka iväg över nyår?

Sitter och funderar på att åka iväg någonstans över nyår. Planen är isf. att åka från Sverige (troligen Gbg) ca 28 dec och stanna borta en vecka eller så. Är mycket flexibel både avseende resmål och transportmedel. Har heller inga höga krav när det gäller boende. Sedan är jag inte speciellt förtjust i alltfr uppstyrada resor, paketresor etc. Föredrar att fixa så mycket som möjligt på egen hand.

Svara här eller skicka mig ett meddelande om ni känner för att haka på.

Må gott!
25 okt. 2008 23:02
Hej,

har du någon aning om vart du skulle kunna tänka dig att åka iväg? Vill du bo på vandrarhem eller kan du tänka dig hotell? har du tänkt dig sol och värme eller något helt annat? Är också lite sugen på att sticka iväg över nyår men ingen att resa med. Så jag har inte kommit så långt i mina tankar men Island, New York eller varma ställen är det jag spontant tänker på. Men kanske är jag lite för bekväm för dig när det gäller resvanor för jag skulle nog vilja bo rätt bra - alltså inget lyx på något sätt men inte heller någon sovsal med massa människor. Är du ute efter en ren festresa är jag nog fel för dig men du kan väl svara så får vi se. Hälsningar Madelene
8 feb. 2009 21:21
Hej!
Ber om ursäkt för så sent svar, har helt enkelt inte sett din kommentar förrän nu (trodde det kom meddelande till mailen?). Synd för jag var faktiskt rätt upplagd för en resa nyår. Fast det blev trevligt ändå:-)
Men precis som du så skulle jag vilja resa mer än vad jag gär, bollar gärna tankar och idéer kring tänkabara resmål!