Någon som är på att flytta till Barcelona?

Av Stellah
25 juni 2013 11:18
Visningar: 322
Hej!

Jag är en tjej på 19 år som har tankar på att flytta till Barcelona nästa år (med början sommaren -14). Jag tog studenten förra året och gick då alltså i skolan med de som var ett år äldre än mig. Jag började jobba som assistent på en av Sveriges största advokatbyråer direkt efter studenten och har anställning där fram till nästa år, därav avresedatumet.

Tanken jag har är väl att kanske plugga spanska någon månad och sen kanske börja jobba. Självklart åker jag dit för att ha kul, festa och bara njuta av livet.

Någon som känner samma som jag som kanske vill åka ner tillsammans, dela boende osv.?

Stella
14 juli 2013 12:07
Hejsan Stella! Hur länge hade du tänkt att vara där då? Jag har varit där en gång tidigare och skulle gärna vilja åka tillbaka och slippa Sverige. Så jag bangar inte! Själv är jag 20 år.
//felicia
Av Stellah
15 juli 2013 08:41
Vad kul! Inget riktigt bestämt, men förmodligen och åtminstone ett år skulle jag kunna tro. Jag tror jag ska ta det lite som det kommer, väl där blir man kanske blir sugen på att åka någon annanstans :)
Har du tankar på att plugga något först eller bara jobba? Och hur funkar det för dig att åka nästa år i juni, eller tänker du att åka tidigare eller senare?

/ Stella
15 juli 2013 15:27
Citerat från Stellah:
Vad kul! Inget riktigt bestämt, men förmodligen och åtminstone ett år skulle jag kunna tro. Jag tror jag ska ta det lite som det kommer, väl där blir man kanske blir sugen på att åka någon annanstans :)
Har du tankar på att plugga något först eller bara jobba? Och hur funkar det för dig att åka nästa år i juni, eller tänker du att åka tidigare eller senare?

/ Stella
Okejokej! Jag går ut 3an i juni så tänkte åka presic efter att jag tagit studenten. Vill identitet helst åka innan det men får se hur det blir. Ska försöka skaffa jobb och sånt men om det inte går då har ingen aning om vad jag ska göra men men!