Någon impulsiv?

7 maj 2010 18:03
Visningar: 230
Jag vill åka iväg på söndag och behöver svar idag eller imorgon. Jag är öppen för det mesta men måste vara hemma senast 17maj då jobbet kallar igen. Varför allt kommer så sent är för att en vän hoppade av i sista stund pga ett jobb han var tvungen att ta. Tjej som kille spelar absolut ingen roll. Om du är nyfiken på vem jag är, kollar du bara in min pressentation ;)
9 maj 2010 08:06
Var det redan bokat biljetter/hotell eller något?
Det lät inte så roligt att din vän inte kunde, hoppas det löser sig!
9 maj 2010 14:54
Hej du!

Jag undrar, det är inte så att du kan tänka dig en senare tid...? Jag skulle gärna resa iväg en vecka from nästa helg, har semester från jobb v.20... vart spelar ingen större roll. What say you? :)
9 maj 2010 23:27
Hade jag kunnat åka iväg då, hade jag gärna gjort det. Har svårt att komma från jobbet. Så bad om ledigt redan i januari till Island. Som tur väl hans inga biljetter bokas innan vulkanutbrottet. Sen var han jag skulle åka med bara intresserad av Island eller skidresa och skidsemester intressera inte mig. Så det blir till att jobba 2dagar nu istället för jag hittade ingen att åka med och ville inte sticka iväg själv. Vart har du tänkt åka?
Citerat från soulfire:
Hej du!

Jag undrar, det är inte så att du kan tänka dig en senare tid...? Jag skulle gärna resa iväg en vecka from nästa helg, har semester från jobb v.20... vart spelar ingen större roll. What say you? :)
10 maj 2010 00:29
Citerat från johan_84_:
Hade jag kunnat åka iväg då, hade jag gärna gjort det. Har svårt att komma från jobbet. Så bad om ledigt redan i januari till Island. Som tur väl hans inga biljetter bokas innan vulkanutbrottet. Sen var han jag skulle åka med bara intresserad av Island eller skidresa och skidsemester intressera inte mig. Så det blir till att jobba 2dagar nu istället för jag hittade ingen att åka med och ville inte sticka iväg själv. Vart har du tänkt åka?
Ska jag vara ärlig hade jag inte alls i nuläget planerat något specifikt resmål. Det var en liknande histora med mig, skulle egentligen dragit till London tillsammans med en tjejkompis men det gick kort sagt inte vägen så nu står man här med uttagen, bestämd semester utan att egentligen ha något alls bokat! Jag kan tänka mig allt från en weekend i London till en vecka någonstans varmt.