Updaterad av Latinpower
för 16 år sedan
Tacksam om man kunde få lite tips var på nätet man kan spara filer, bilder, blogg med mera på nätet.
Allt ifrån gratis (och storlek), och ytterligare tjänster som tar betalt.
Glöm USB minnet! Skydrive ger dig 5GB online!
Microsoft lanserat sin version - Windows Live Skydrive. Med tjänsten får ...
Updaterad av Mapt
för 4 år sedan
Hej
Vi åker till Orlando på fredag och stannar ett par dagar. Sen kör vi till Fort Myers. Vilken väg rekommenderar ni? Vi tar gärna en omväg om det är vackrare utsikt.
Behövs SUN-pass? Om så ska man köpa till det när man hämtar ut hyrbilen? Eller klarar man sig med att köa i vägtullar och ...
Thailand
Milla2016,
18 mars 2016
Updaterad av Immen
för 8 år sedan
Jag har inte varit i Thailand på 4 år men hört eländet om solstolar och parasoll. Vet någon om det finns solstolar på någon strand i Phuket? Om inte, hur överlever folk. De måste ju ha tappat en massa turister på det här. Man kan ju inte vistas på stranden utan parasoll, särskilt inte om man har ...
USA
Markus1973,
5 dec. 2014
Updaterad av Marvanparva
för 9 år sedan
Hej, Vi har en Garmin Nüvi 52LM GPS som vi vill sälja.
Vi har nyss varit i USA och skaffade en GPS. Mycket bra att ha om Du ska hyra bil i USA!
Garmin Nuvi 52 LM Nordamerika Säljes!
Uppdaterad med de senaste kartorna för USA mfl.
Svenska röster och Svenska texter. Oumbärlig vid körning på ...
Thailand
Blueace,
9 juli 2014
Updaterad av Sierra
för 10 år sedan
Hej ska till Thailand inom 2 veckor ska skaffa ett visum, hade tänkt mig ett tripple entry då jag vill vara i Thailand så lång tid som möjligt.
Förutom in och utresedatum från Thailand så vill dom ha
If you wish to apply 2 or 3 entries, please note that you must show all flight tickets/e- ...
Updaterad av Mpc
för 14 år sedan
Det finns flera möjligheter att se till att man har ett tomt minneskort när fotoäventyret börjar.
De flesta "tömmer ur" i datorn på så sätt att man låter uppladdningsprogrammet ta bort bildfilerna.
Då tror man att minneskortet är berett att ta ny information.
Men, detta är inte alltid den bästa ...