Storbritannien
Supermom,
12 sep. 2010
Updaterad av Johan09
för 13 år sedan
Ska till London nästa vecka och vill gå på musikal... Kan du rekommendera någon?? Behöver svar omgående :-D ... Silverfang: Ja, alltså Legally Blonde är MYCKET bättre än vad man tror. Googla gärna fram några recentioner på nätet så får du höra hur mycket beröm den fått.
Det är en skrattmusikal ...
Storbritannien
Silverfang,
15 mars 2007
Updaterad av Raketost
för 17 år sedan
Hej på er!
London som de flesta vet kan vara väldigt dyrt när det kommer till underhållning, inte minst när det gäller musikaler då man ibland får hosta upp 60 pund (cirka 900 kronor) för en biljett. Men det behöver inte alltid vara så dyrt. Efter att ha bott här ett tag har jag fått reda på bra ...
Storbritannien
Evano,
22 nov. 2017
Updaterad av Evano
för 6 år sedan
Åker med familjen (2 vuxna, 3 barn 6,8,10 år) till London till påsk och har fyra hela dagar att fylla med stadens guldkorn!! Har varit i London tidigare utan barn men det är nu länge sedan och om någon här vill hjälpa mig med att hitta godbitarna som ni tror barnen skulle uppskatta vore jag ...
Storbritannien
Casagrande,
31 jan. 2016
Updaterad av Barabrittiskt
för 8 år sedan
Hej!
Har bokat en resa till London i slutet av mars tillsammans med min far och hans(våran) vän för att fira en födelsedag och se fotboll. Vi kommer att anlända till Heathrow vid 19 tiden på torsdag, och lämna Heathrow 06 på måndag. Vi har bokat boende på Premier Inn St Pancras torsdag-söndag ...
Storbritannien
Tina_m,
7 feb. 2015
Updaterad av Barabrittiskt
för 9 år sedan
Vi ska åka på weekend till London nästa helg.
Ska bo på The Garden View hotel.
Vi reser utan barn.
Tänkte planera in ett besök på Natural history museum bl.a
Tar gärna emot tips på trevliga aktiviteter och sevärdheter gärna i närheten av vårt hotell.
Gärna små guldkorna, t.ex. ngn bra ...
Storbritannien
Cattis66,
12 apr. 2011
Updaterad av Paulina
för 10 år sedan
Hej!
Jag kommer att åka med min 20-åriga dotter till London på en långweekend i slutet på september. Vi ska gå på musikal och ta lite guidade turer (hon är intresserad av historia och slott).
Nu behöver jag tips på vilket område som är fint, gärna tips på ett bra hotell, rent och snyggt, kostnad ...