Spanien
Sugen,
18 mars 2006
Updaterad av Sussie90
för 15 år sedan
Skall resa till torrevieja en månad
i April.Jag vill veta allt om torrevieja
och dess omnejd.Från Alicante,Murcia
och lite söderut. ... Channah: Marknaden i Torrevieja är på fredagar. Staden har växt mycket de senaste åren och blivit ganska opersonlig tycker jag. När pappa köpte hus utanför ...
Spanien
Husell,
30 okt. 2016
Updaterad av Desires
för 8 år sedan
Har tänkt bila mellan Barcelona och Malaga en månad i början av 2017.
Har ni tips på boende längs vägen.
Tänkte köra lite kors och tvärs under en månad
Jag hyr en bil i Barcelona och lämnar i Malaga ... Desires: Hej Husell!
Jag såg att du även ställt frågor ang detta via min reseblogg www. ...
Spanien
Sunshine85,
21 aug. 2016
Updaterad av Laribera
för 8 år sedan
Drömmer om att flytta till värmen med min dotter på 1år. Är legitimerad tandhygienist. Någon ensamstående som vågat sig på en utlandsflytt med småbarn??
Tänker på hur man får det att gå ihop med jobb och barnomsorg som ensamstående i spanien. ... Laribera: >Citerat från Sunshine85:
>Drömmer om ...
Spanien
Glenn_s,
6 nov. 2012
Updaterad av Mirreli
för 11 år sedan
Hej
Nästa år skall vi göra det jag länge drömt om. Barnen är nu tillräckligt stora för att inte slå ihjäl varandra, för att ta hela familjen på en biltur genom Europa.
Det blir några stopp på vägen, men de största tiden skall vi lägga i Spanien. Jag skulle vilja ha era tips på guldkorn där. Så ...
Sydamerika
Johanna_c,
13 nov. 2024
Updaterad av Johanna_c
för 8 timmar sedan
Hej alla resglada! Jag vill åka till Sydamerika i vår. Framförallt med fokus på vandring, äventyr och naturupplevelser. Jag vill uppleva mycket och tänker spontant lägga cirka 2 månader på att resa runt. Patagonien, Eldslandet, Bolivia, Machu Picchu, Ecuador är några platser jag vill till. Jag ...
Thailand
Muangthai,
11 nov. 2024
Updaterad av Daquiri
för 18 timmar sedan
Hej!
Nån som vet om det släpps "billigare" sommar biljetter 2025 till Thailand, och om så vilka bolag gäller det?