Mötas upp i Asien?

Av Sofief
12 jan. 2014 16:32
Visningar: 215
Hej!
Vi är två tjejer på 20 år som 3 månader framöver befinner oss på en resa runt i Asien. Just nu befinner vi oss i Phuket Thailand och blir förmodligen kvar här fram till 6 februari, därefter är planen att avverka länder som malaysia, singapore, vietnam, kambodja, kina och sen avsluta resan 17 april i Bangkok. Vi ska till kamala fram till den 18 januari sen ska vi till phi phi och stanna där tre-fyra nätter.

Vårat mål med resan är att se nya platser, sola, bada, lite party och träffa nya människor!

Finns det några där ute som kanske har lust att mötas upp på vägen?
Vi funderar på att åka till olika öar runt phuket men står vi absolut öppna för förslag!

Hör av er i så fall om när och vart ni ska, så vore det roligt att mötas upp!

/Sofie och Sara
14 jan. 2014 08:45
Heej!! Jag tänkte resa ensam från mars i tre månader. Tänkte starta i Vietnam sen åka till cambodia Laos och norra Thailand! Jag skulle jättegärna mötas upp :)

Amanda Lund på Facebook
Hotmail: (Logga in för att se e-postadress)

Skriv gärna hur er resa kommer att se ut. När kommer ni va i Vietnam?
Av Carbau1
18 jan. 2014 07:22
Hej Sofie & Sara!

Jag heter Caroline, är 21 år och reser själv! Just nu är jag på Sri Lanka men jag ska tillbaka till Thailand i början av februari troligtvis! Hehe var på Phuket innan men tänkte dra till Krabi och sen ner mot Malaysia! :) Kanske vi kan mötas upp någonstans där på vägen antingen i Thailand eller Malaysia! Det vore kul :)

Svara här eller helst till (Logga in för att se e-postadress) så kan vi höras mer!=)
Av Sofief
19 jan. 2014 08:08
Amanda: jag skrev till dig på Facebook! :)

Caroline: jag skicka ett meddelande till din mail :)
Av Elainey
25 mars 2014 12:07
Hej tjejer!
Jag reser också själv eller ja från och med nästa vecka! Då lämnar jag Bangkok och vill över till Kambodja men vill inte resa helt ensam!

Jag möter gärna upp er!

Svara antingen här eller lägg till mig på facebook: Elaine yeow!