Mötas upp i Asien?

Av Nalle82
15 sep. 2012 14:00
Visningar: 159
Jag har lovat mig själv att inte stanna kvar här en hel vinter till och har därför bestämt mig för att åka iväg till Asien en månad med start från mitten på december. Platser jag har tänkt besöka är då Thailand, Singapore och Bali. Resrutten är inte huggen i sten och kan så klart ändras beroende på vad som dyker upp :) jag är otroligt sugen på att upptäcka nya platser och träffa nya galna människor. Så befinner du dig på någon av platserna och också gillar nytt folk så är det bara att höra av dig.

Vill du hänga med på resan eller bara en del av den så går det lika bra! Tyvärr kan/vill ingen av vännerna hänga med så om du går i samma tankar så tveka inte att skicka iväg ett meddelande.
Av Suswede
3 okt. 2012 23:40
Hej där, går i samma tankar, vill också bara komma iväg, vart - spelar inte så stor roll, bara det är varmt och skönt, har dock varit i Thailand ett par gånger, och är mest sugen att hänga i BKK i några dagar bara, men sen vidare till andra närliggande länder. Men kan tänka mig Bali också, alt. blicka västerut och dra till Costa Rica...eller så. Har dock bara semester 15dec-6jan, men om du är intresserad - hojta bara till.
Ser att vi båda bor i Stockholm - vilket är ju toppen :)!
Suss