Möt mig upp min grupp i Asien!đđœđŽ
HallĂ„ hallĂ„!đđŒ
Jag och tre andra svenskar hĂ€r frĂ„n resguiden började vĂ„r resa för ca 2 veckor sen och befinner oss just nu i Kambodja och har planer pĂ„ att fortsĂ€tta till Filippinerna, Bali, Malaysia, Singapore och sen Thailand under de nĂ€rmsta 3 mĂ„naderna. Vi Ă€r tre tjejer och en kille i Ă„ldrarna 22-24 och vi kan gĂ€rna tĂ€nka oss att möta upp fler svenskar ifall det finns nĂ„gra som vill joina oss under resan.đđŒ Det Ă€r bara att skriva hĂ€r eller kontakta mig pĂ„ Facebook: Jeanette Lindström eller instagram: Thenettan (ni fĂ„r troligtvis snabbare svar om ni skriver dĂ€r).đ
Hör av er vettja!!đ
Jag och tre andra svenskar hĂ€r frĂ„n resguiden började vĂ„r resa för ca 2 veckor sen och befinner oss just nu i Kambodja och har planer pĂ„ att fortsĂ€tta till Filippinerna, Bali, Malaysia, Singapore och sen Thailand under de nĂ€rmsta 3 mĂ„naderna. Vi Ă€r tre tjejer och en kille i Ă„ldrarna 22-24 och vi kan gĂ€rna tĂ€nka oss att möta upp fler svenskar ifall det finns nĂ„gra som vill joina oss under resan.đđŒ Det Ă€r bara att skriva hĂ€r eller kontakta mig pĂ„ Facebook: Jeanette Lindström eller instagram: Thenettan (ni fĂ„r troligtvis snabbare svar om ni skriver dĂ€r).đ
Hör av er vettja!!đ
Hej! NĂ€r kommer ni vara i Bali? Ska dit den 28/2 och har sĂ€llskap dĂ€r tom 10/3, men vill gĂ€rna stanna dĂ€r lĂ€ngre Ă€n sĂ„. Vore kul om vi kan mötas! đ
Citerat frÄn Juliaaolsson:
Hej! NĂ€r kommer ni vara i Bali? Ska dit den 28/2 och har sĂ€llskap dĂ€r tom 10/3, men vill gĂ€rna stanna dĂ€r lĂ€ngre Ă€n sĂ„. Vore kul om vi kan mötas! đ
Heeeej! SĂ„g aldrig ditt svar förrens nu tyvĂ€rr. Vi Ă€r pĂ„ Bali frĂ„n och med 14e mars.đ Skriv till Jeanette Lindström pĂ„ Facebook om du vill mötas upp!đž
Planerar ni och besöka Filippinerna i slutet av mars/början av april? Sitter och övertyga mig sjÀlv att Äka till Filippinerna istÀllet för Kambodja :)
Citerat frÄn Thenettan:
Hur lÀnge stannar ni pÄ Bali? :D
Citerat frÄn Juliaaolsson:
Heeeej! SĂ„g aldrig ditt svar förrens nu tyvĂ€rr. Vi Ă€r pĂ„ Bali frĂ„n och med 14e mars.đ Skriv till Jeanette Lindström pĂ„ Facebook om du vill mötas upp!đžHej! NĂ€r kommer ni vara i Bali? Ska dit den 28/2 och har sĂ€llskap dĂ€r tom 10/3, men vill gĂ€rna stanna dĂ€r lĂ€ngre Ă€n sĂ„. Vore kul om vi kan mötas! đ