Möt mig i asien!? đ
Heyyy peepz! Jag Ă„ker ner till Filippinerna 11/2 och stannar dĂ€r tills 7-8 mars, sen Ă„ker mina reskompisar hem. Efter det Ă€r jag sjukt villig för mer Ă€ventyr! Jag vill jĂ€ttegĂ€rna fortsĂ€tta Ă„ka runt i asien men vill inte Ă„ka helt ensam. Jag Ă€r en glad och social person och gillar Ă€ventyr! Vill ha en blandad upplevelse med beach, hikening i bergen och andra Ă€ventyr som surfing, snorkling och island jumping! KĂ€nner du dig intresserad hör av dig!! Ni hittar mig Ă€ven pĂ„ facebook under mitt namn Emma Norman. Tjoheej đŽâïž
Heeeej Emma!!
SĂ€ger bara att de du skrev lĂ€t som de jag ville! Ăr i Thailand nu med nĂ„gra kompisar men de gĂ„r sĂ„dĂ€r! Har varit hĂ€r i nĂ„gra veckor men har inga planer direkt mer Ă€n att Ă„ka runt, se, uppleva och bara ha kul! Ăr verkligen intresserad!! đđđ Försökte hitta dig pĂ„ fb men gick inge bra! đ
SĂ€ger bara att de du skrev lĂ€t som de jag ville! Ăr i Thailand nu med nĂ„gra kompisar men de gĂ„r sĂ„dĂ€r! Har varit hĂ€r i nĂ„gra veckor men har inga planer direkt mer Ă€n att Ă„ka runt, se, uppleva och bara ha kul! Ăr verkligen intresserad!! đđđ Försökte hitta dig pĂ„ fb men gick inge bra! đ
Hej Emma! Jag Ă€r ocksĂ„ i Asien redan nu befinner mig i Thailand för tillfĂ€llet men mina reskompisar Ă„ker ocksĂ„ snart hem och dĂ„ skulle ja ocksĂ„ jĂ€tte gĂ€rna vilja nytt resesĂ€llskap đ Ă€r glad och social typ om att testa nya saker och trĂ€ffa nya mĂ€nniskor! Ăr sugen pĂ„ att Ă„ka till Filippinerna, Kambodja, Laos och Vietnam men Ă€ven Indonesien đ hittade inte heller dig pĂ„ Fb men du kan ju svara hĂ€r eller om du hittar mig pĂ„ Fb, Sanna Svensson med samma profilbild som hĂ€r âșïž
Medlemmen har tagit bort svaret