Spanien
Ankisgirl,
4 feb. 2019
Updaterad av Elcanario93
för 5 år sedan
Jag, min man och 3 barn (9,7,1 år) har en dag i Barcelona den 18/2 innan vi ska kryssa på Medelhavet. Jag skulle vilja hinna se La Sagrada Familia, gå på Ramblan och äta Tapas och ta ett glas Cava till lunch. Är detta rimligt att hinna?! Vi bör vara i hamnen ca 15.30 och vi bor på Santa Marta med ...
Spanien
Emh87,
9 dec. 2015
Updaterad av Robinjakobsson
för 8 år sedan
Hejsan,
Finns det någon därute som är duktig på området? Eller rentav har en lägenhet vid medelhavet?
Spanien känns mest aktuellt pga. utbudet, språket, maten etc.
Men i Spanien är jag mer sugen på en utav Kanarieholmarna än tex. Mallorca eller Solkusten. Tankar kring det?
Någon som vet i ...
Spanien
Amaaandan,
8 juli 2014
Updaterad av Babbo
för 10 år sedan
Hej!
Jag och mina två kompisar planerar en utlandsresa i september (omkring 10:e), och vi är väldigt sugna på Spanien, helst någon av det baleariska öarna.
Hur säkert är vädret där då? Har hört att det är mer solsäkert på den östliga delen av medelhavet under denna månad. Men någon som vart i ...
Spanien
Kryddan,
30 sep. 2008
Updaterad av Gullsing
för 16 år sedan
Vi är en famil med tonårsbarn som ska åka på kryssning med Royal Caribbean i Medelhavet från Barcelona till bla Rom. Kan någon ge mig lite tips om hur man billigast tar sig in till Rom och om det är enkelt att ta sig dit? Åkte med Royal i Karibien för några år sen minns allt köande och att det tog ...
Spanien
Lena23,
3 maj 2008
Updaterad av Robbo
för 16 år sedan
I sommar blir det 10 dagars besök hos kompisar som bor utanför Marbella, vill gärna passa på att dyka trots att medelhavet ( utom Malta och Kroatien) inte är speciellt lockande. Kan någon tipsa oss om någon bra dykfirma och tips på bra divespots runt Marbella, så vore vi tacksamma!
Lena ... ...
Spanien
Alice,
1 sep. 2016
Updaterad av Alice
för 8 år sedan
Planerar att bo 3 månader i Santa Pola på camping. Det finns WiFi på campingen, men inte alltid pålitligt har jag fått uppgift om. Tänkte använda mig av mobilt bredband (Orange) via medhavd trådlös router. Vill kunna se på TV via dator utan problem. Någon som prövat eller förslag på annan lösning? ...