Updaterad av Jacek_h
för 11 år sedan
Någon som varit i Swinoujscie och som har tips på boende och andra tips som man inte bör missa. Vi funderar på att bila dit i sommar. Ev. stanna några dagar där och sen ev. åka till Leba. ... Trea: Just i Swinoujscie kanske det inte är så spännande, men det finns ju fina platser i närheten. Vi ...
Polen
Jessikah,
10 juli 2018
Updaterad av Floridasidan
för 6 år sedan
Hej!
Vi ska åka till Mirdzyzdroje om några veckor ,mitt i semestern. Vi tänkte sola och bada lite vid kusten.
Tips på fina stränder mottages gärna!
Bra shoppingcenter eller shopping i närheten?
Vad mer kan/ bör man upptäcka och göra här runt omkring?
Med vänlig hälsning, Jessika ... ...
Polen
Glenn_s,
10 juni 2011
Updaterad av Nordicheartbeat
för 9 år sedan
Hej
I år så blir det nog semester i Polen. Det är nära och relativt billigt. Men vart i Polen? Jag har sett massa fina bilder på stränder i Polen, vart ligger dom?
Vi är en familj med 3 barn så vart ska man åka där det finns mycket att göra?
//Glenn ... Nordicheartbeat: Jag rekommenderar att ...
Polen
Morsans,
18 feb. 2018
för 6 år sedan
Hej,
Tänkte åka till Polen i sommar. Hört att östkusten är fin, vart ska man bo? Vi är 4 personer inga barn. Hur lägger man upp en 5 dagars trip om man också vill se Auswitch.
Tack för svar! ... Gunillad: Mellan Östersjökusten och Auschwitz i södra Polen är det ju en bit, men det går säkert tåg? ...
Polen
A_gren77,
17 juli 2017
för 7 år sedan
Funderar på att åka till Gdansk på höstlovet och tänkte då ta båten från Karlskrona till Gdynia. Är dock lite orolig att det ska gunga mycket eftersom det är höst. Kan någon svara på hur det är att åka båt dit om det blåser? Båtturen är ju ganska lång också, så hur är det överlag att åka båt till ...
Updaterad av Travellover
för 16 år sedan
Tacksam för tips av er som rest runt i Polen.
Vi tänker ta med hunden oxå.... ... Grethe1: Åk längs polska Östersjökusten. Långa härliga sandstränder. ... Travellover: Jag håller med särkskilt Swinoujscie har fina stränder med mycket aktiviter för barnfamiljen, så som vattenruschbanor, ...