Miami - Slutet av SEPT - början av OKT

4 juli 2012 16:31
Visningar: 330
Någon som vill hänga med till Miami slutet av September - början av Oktober? :-) Tänkte åka 8 dagar.

Planerat att åka dit med vänner, men dem har hoppat av i vanlig ordning! ;P
Av Eve22
4 juli 2012 16:49
Hello!
Du vill inte hänga med till Los Angeles i tio dagar i augusti istället? :) Vi är hittils två tjejer men två tjejer till är sugna också, vore kul om vi blev ett gäng! Hör av dig :)
4 juli 2012 16:55
Hallå! :)

Har bott i Los Angeles så vill gärna upptäcka lite av Östkusten nu tänkte jag! :-)
Även om L.A vore trevligt så kan jag bara åka i September-Oktober. Semestern för hela Augusti är fullbokad på jobbet! :-(
Citerat från eve22:
Hello!
Du vill inte hänga med till Los Angeles i tio dagar i augusti istället? :) Vi är hittils två tjejer men två tjejer till är sugna också, vore kul om vi blev ett gäng! Hör av dig :)
Av Fowzia
14 aug. 2012 10:57
hey! är det inte orkan varning i miami då? kommer åka till USA nu första gången , ska vara borta 5veckor..ville åka till miami, men läste om att det ska vara orkan varning? , istället ville till LA eller San Fransisco.. har du hunnit boka ngt? kommer vara i usa fram till 21sept.

@ eve22, när tänkte ni åka till la?
14 aug. 2012 20:39
Jag hade samma tanke dock lite tidigare.. Vad sägs om början av september? Min semetser slutar den 20 september. Så innan dess? Jag är jätteintresserad i så fall! Hör av dig!
(Logga in för att se e-postadress)
Av Fowzia
15 aug. 2012 00:43
hey camilla..har skickat mail till dig... har du sett det?
16 aug. 2012 12:31
Citerat från fowzia:
hey! är det inte orkan varning i miami då? kommer åka till USA nu första gången , ska vara borta 5veckor..ville åka till miami, men läste om att det ska vara orkan varning? , istället ville till LA eller San Fransisco.. har du hunnit boka ngt? kommer vara i usa fram till 21sept.

@ eve22, när tänkte ni åka till la?
Orkansäsongen sträcker sig till slutet av oktober men det brukar ha avtagit i September så är ingen hög risk..
Jag och en kompis har bokat och vi åker dit 27:e september till 6:e oktober.. Kan ju hänga på dom som vill :)
16 aug. 2012 12:32
Citerat från camilla07:
Jag hade samma tanke dock lite tidigare.. Vad sägs om början av september? Min semetser slutar den 20 september. Så innan dess? Jag är jätteintresserad i så fall! Hör av dig!
(Logga in för att se e-postadress)
Åker 27:e sept - 6:e okt.. fick bara semester då :(
Av Fowzia
21 aug. 2012 11:47
halloj,

jag och camilla kommer mötas upp 3:sept. vi har hittat en grymm hotell..detta kommer bli kanon bra..synd att vi ej hinner vara där samtidigt..