Updaterad av Criss00
för 9 år sedan
Hej, befinner mig just nu i St Pete's Beach och ska strax vidare till Miami Beach med bil. Undrar om det är någon inne här nu som vet hur lång tid det kan ta att åka den vägen istället för de stor interstate-vägarna?
Vägen verkar gå mer vid kusten så det borde ju vara en upplevelse i sig att se.
...
USA
Fjallros,
13 sep. 2018
Updaterad av Fjallros
för 6 år sedan
Hej!
Jag och min grabb på 7 år ska åka till Miami den 16 november och önskar förslag på något billigt boende. Vi kommer mest att ta det lugnt och hänga på stranden och kanske ta någon en-dagars utflykt. Vi kommer inte vara så mycket på rummet så priset är viktigare än storleken på rummet.
Mvh
...
USA
Linda__k,
5 apr. 2018
Updaterad av Birgere
för 6 år sedan
Hej! Har bokat delvis klart 2-veckor till Florida i höst (flyg Orlando både dit och hem). Ensam mamma med två barn (12, 14 år). Jag har hängt här på forumet ett bra tag men blir närapå mer osäker.
Vi har efter moget övervägande tänkt att skippa parkerna i Orlando. (kanske helt fel prio? ...
Updaterad av Stinal
för 6 år sedan
Hej! Åker till Miami beach på sportlovet. Stranden är lång. Någon som kan tipsa om en bra spot för sol och bad. Har med mig en 13-åring också:) ... Robertsvensson: Håller med! Hela south beach stranden är fantastiskt fin, och iochmed det egentligen är en konstgjord strand... Så är den ganska mycket ...
Updaterad av Lisil
för 6 år sedan
Hej! Jag och min sambo funderar att åka till Miami Beach i Mars. Vi har tänkt flyga från Stockholm den 6 mars med SAS och landar då i Miami klockan 13:55 och har tänkt flyga hem den 14 mars och flyger då klockan 16:45 från Miami. Alltså vara borta 8 nätter. Det som är aktuellt med vår resa är mest ...
USA
Tusseluss,
19 apr. 2017
Updaterad av Tusseluss
för 7 år sedan
Jag och min man har bokat en resa till Miami i oktober. Vi tänkte oss lite drygt en vecka på Miami beach och sedan bila ned till Key West. Vi har också tankar på att "passa på" att flyga vidare till någon karibisk ö, eventuellt kuba.
När det gäller Miami har jag förstått att det är Miami beach ...