Updaterad av Tittin
för 11 år sedan
Funderar på att dra till antingen Dominikanska republiken eller Mexico med en kompis 4 veckor i november/december
Har hittat hotell med all inklusive för ca. 19 000:- per person. Frågan är om det är värt det eller om man bara ska ta flyg och hotell eller kanske bara flyg (?) och försörja sig ...
Updaterad av Sanna81
för 12 år sedan
Min pojkvän och jag står inför ett stort dilemma. Vad ska vi välja för resmål? Det står mellan Dominikanska republiken eller Mexico och prisklassen ska vara runt 30.000. helst all-inklusive eller halvpension. Kommer troligtvis att åka med något av de stora resebolagen (ving, fritidsresor eller ...
Dominikanska republiken
Sofie81,
21 sep. 2016
Updaterad av Eforssell
för 8 år sedan
Hej! Jag ska åka till Dominikanska och bo på Grand bahia principe bavaro eller Mexico och bo på Grand palladium Colonial White sand resort, vill gärna ha råd om vilket som är bäst, åker med min man och femåriga dotter.
Jag tycker grand bahia ser lite trångt ut vid poolen? Är det mycket magsjuka? ...
Mexiko
Wilmaadel,
29 nov. 2023
Updaterad av M4sta86
för 41 veckor sedan
Jag vill så gärna åka till Mexiko (Playa del Carmen)nästa år men har lite funderingar. Delvis är det värt med all inclusive eller inte? Blir ju betydligt högre pris då jag funderar att boka en charter resa. Har rest en del i Thailand och där skulle jag aldrig boka all inclusive då jag tycker ...
Updaterad av Tittin
för 10 år sedan
Hej,
Vi är ett par som funderar på 2 veckors solsemester i februari.
Det vi tittat lite på är Mexico & Dominikanska.
Det vi vill ha är en charterresa med: vackert väder (sol & värme), vita sandstränder, behagligt och klart vatten, lugn & ro, all inclusive. Gärna också "vuxenhotell" dvs.inte ...
Dominikanska republiken
Ulrikall,
29 apr. 2016
Updaterad av Ulrikall
för 8 år sedan
hej
har bokat resa med ving till viva Wyndham dominucis Palace(all inclusive) nästa år med familjen man och två barn då 15 och 10 år.har nu googlat lite på just dominikanska republiken och fått fram till att det är tydligen vanligt med magsjuka/turistdiaree där.jag och maken var till mexico ´för ...