Malaysia
Linaleyman,
9 sep. 2023
Updaterad av Erik777
för 49 veckor sedan
Ska åka till Malaysia, Kuala Lumpur i mars. Ska därefter flyga vidare till Langkawi. Hur lång till behöver jag ha mellan flygen för att inte riskera att missa mitt inrikesflyg? ... Erik777: Som passagerare kan man betrakta Terminal 1 och 2 som helt olika flygplatser. Och det var också så de ...
Malaysia
La_tobbe,
27 dec. 2009
Updaterad av La_tobbe
för 14 år sedan
Hej
Vi kommer mellanlanda i Kuala lumpur. Där ska vi stanna 11 timmar tills nästa flyg avgår mot amsterdam.
Har hört att inget visum krävs för att besöka staden Kuala Lumpur.
Men att det ska vara jättesvårt att ta sig från flygplatsen, antar att det menas med massa pappersarbete.
Någon som ...
Malaysia
Jeeeerka,
23 nov. 2018
Updaterad av Victoooor
för 5 år sedan
Funderar på att åka till KL med Finnair i Januari. Dock är det tre olika bolag på flygningen trots att man bokar dem i ett. Nordic reginal till Helsingfors, Finnair till Singapore och sen Jetstar Aisaia Airways. Har fått bekräftat att man måste hämta ut det incheckade bagaget i Singapore för att ...
Malaysia
Skogsflicka,
5 jan. 2011
Updaterad av Ansikos
för 13 år sedan
Nu har jag läst så att ögonen blöder bland alla era fantastiska tips!
I slutet av oktober planerar vi, två vuxna och två barn 6 och 3 år att ta flyget till KL, stanna där ca tre-fyra dagar och sedan flyga vidare till Langkawi för bad och utflykter en vecka. Sedan är frågan om vi ska åka vidare ...
Malaysia
Linnearankvist,
17 dec. 2015
Updaterad av Sierra
för 8 år sedan
Hej!
Jag har en fundering, vi är i Langkawi för tillfället och undrar när vi ska hem om vi kan köpa på tax free(alkohol) vi ska mellanlanda i kuala lumpur och byta flyg för att ta oss till Bangkok, får vi ta in spriten i Bangkok då som vi köpt i langkawi? ... Sierra: Ni får införa 1 liter sprit ...
Malaysia
Emolis,
16 juli 2014
Updaterad av Sierra
för 10 år sedan
Vi är en familj på 2 vuxna o 3 barn (15, 12 o 9 år) som åker till Malaysia i mitten av december och har massor av frågor som jag hoppas någon kan svara på. Vi kommer att landa i Singapore och direkt åka vidare till KL vilket leder fram till första frågan. Någon som har erfarenhet av Tiger Airways? ...