Melburne nov/dec

28 aug. 2013 17:04
Visningar: 115
Hej!
Emma heter jag, 19 år och ressugen! Jag ska dra ner till Melburne i slutet av november, början av December. ÄR det någon som vill flyga ner tillsammans och splittras eller fortsätta resa tillsammans? Jobb och äventyr är det som står på önskelistan ;) Skriv gärna vid intresse!
28 aug. 2013 20:00
Hej! Jag går också i planerna att dra ner till Melbourne eller Brisbane dock i mitten av oktober! Tanken är väl att börja med jobb och sen se vad som händer! Är väl mest ute efter någon att åka ner med och sen så hur det passar eventuellt skaffa boende osv.
29 aug. 2013 20:35
Låter kanon! Men det är oktober du tänker dig? Du kan inte tänka dig runt 20 Nov? :) Skulle va så kul att dra ner tillsammans!
6 sep. 2013 11:14
Hej! Jag har med tankar på att dra ner till Melbourne i november/december! Jobb och äventyr är exakt vad som står på min lista också! Hör gärna av dig om du vill snacka mer, här, på facebook eller maila (Logga in för att se e-postadress)
7 sep. 2013 03:44
Det blev Sydney till sist och mitten av oktober. Men har planer på att fortsätta resa sen framåt januari (och skulle även kunna tänka mig att besöka Melbourne ((framförallt om jag inte alls tycker Sydney passar mig)) ) så vi kan ju höras! :) skickar min mejl :)