Medlemsträff i Helsingborg

9 juni 2009 14:08
Visningar: 573
Hej alla glada och trevliga reseguidsvänner.
Den 15 augusti får du väldigt gärna boka in en "reseguidsträff" i Helsingborg.
Kan Göteborg, så kan väl vi, eller hur?
Tanken är att v i träffas och tar en bit mat å dryck och eventuellt lite annat trrevligt!
Och du, ta gärna med dig ev. respektive.
För att veta hur många vi blir, vill jag att du meddelar mig om du/ni vill/kan komma.
Hoppas vi ses den 15 aug.
Mer info senare.
Med vänlig hälsning
ingemaqr_e
Av Mpc
9 juni 2009 14:14
kommer med min
9 juni 2009 14:29
Ja men det verkar väl vara i ordning.
Kommer utan min :-))
9 juni 2009 14:30
Du är så välkommen Singeltillslut!
9 juni 2009 20:24
Har noterat datumet och hoppas att det kan passa. Om allt stämmer kommer jag, får återkomma senare.
Av Haidi
9 juni 2009 21:26
Säger som Mpc...kommer med min
Av Malla_
10 juni 2009 08:31
Tack för inbjudan men kommer inte denna gång =)
10 juni 2009 13:20
Vad synd Malla! Du som bor så nära!
16 juni 2009 22:11
Det är klart att jag kommer med min. Vi kom hem i eftermiddags, tisdagen den 16 juni och har inte hunnit med att packa upp än. Men när Ingemar frågar, så svarar jag ja.

Gilla
16 juni 2009 22:15
Hej Gilla, hoppas ni haft trevligt!
Tack, för att du vill komma, det är ju inte så många som ännu svarat, hoppas det blir flera.
Av Candy
16 juni 2009 23:03
Vad trevligt, skall försöka med min, lovar inget än.
16 juni 2009 23:08
Citerat från ingemar_e:
Hej Gilla, hoppas ni haft trevligt!
Tack, för att du vill komma, det är ju inte så många som ännu svarat, hoppas det blir flera.
Jag kommer med bilder och så vidare, så fort jag hinner. Det blir nog ett album, skulle jag tro från Palma Nova på Mallorca.

Jag skulle nog tro, att det blir många fler, som kommer om du bara väntar lite till.

Gilla
16 juni 2009 23:09
Va trevligt Candy, hoppas det fungerar!
Ingemar
19 juni 2009 23:27
Har bokat dagen till Helsingborg, viss reservation för oförutsedda händelser, du vet sista semesterveckan... Kommer alldeles bara jag!! Bra initiativ Ingemar!!
Av Elgona
20 juni 2009 09:41
Va trevligt det skulle vara att närvara,o en trevlig stad att besöka..
Kanske finn de en möjlighet att komma????
kanske någon med från denna trakt kan o vill hänga på..
ha de gott
maria
20 juni 2009 12:12
Låter roligt. Jag kan inget lova i dagsläget, men jag noterar datumet och återkommer senare (en eller två personer).
20 juni 2009 19:39
Hej Ingemar!
Det låter bara så trevligt med denna medlemsträff:)
Ligger ju bra till även för mig från sydöstra delen av vårt kära Skåne!
Ska kolla i min almanacka inkluderat arbetsschemat ( jobbar inom sjukvården med ett rätt ansträngt schema under sommaren... )
Sommaren innebär oxå någon mindre trädgårdsresa plus träff med släkt och vänner... MEN vill man så:)
Blir dock med all säkerhet utan min man (?) Jag tror mig veta att han hellre "grejar" hemmavid eller hos sonen, som renoverar en gård:)
Dvs fullt upp... Men som sagt Carpe Diem:)
ÅTERKOMMER!
Gunilla
Av Homeros
21 juni 2009 11:04
Kan tyvärr inte..Hade varit trevligt men är i London då..
21 juni 2009 22:26
Citerat från homeros:
Kan tyvärr inte..Hade varit trevligt men är i London då..
Vad synd, men förhoppningsvis kommer det flera tillfällen.
Av Samoth
22 juni 2009 10:34
Hej Ingemar!
Låter som ett mycket trevligt arrangemang!
Tyvärr är vi på kräftskiva den lördagen men kan tänka oss att komma, min fru och jag, om det blir en repris!
Med vänlig hälsning
Thomas
Av Veiken
25 juni 2009 22:35
Sorry, är upptagen just den helgen! Hoppas ni får lika trevligt som vi har haft i Göteborg. Kul att ni därnere följer efter!
26 juni 2009 18:21
Vi kommer alltså min fru och jag och det är nedskriven i svarte boken, det skall bli trevligt att få hälsa på medlemmar
Av Marcoe
26 juni 2009 23:22
Eventuellt kommer även jag. Vet dock ej om jag befinner mig i Rom just då. Men annars tror jag att jag kan komma.
Av Andree
27 juni 2009 07:51
Bra initiativ Ingemar!
Kan jag då så kommer jag självklart. Lite osäker ännu då det när jag har min nästa semesterperiod men meddelar så fort jag vet.
28 juni 2009 21:09
Tack alla som svarat på denna inbjudan. tror vi ska få en riktigt trevlig träff i Helsingboerg.
Är det så att ni känner någon/några RG medlemmar som av någon anledning inte lagt märke till inbjudan, ta kontakt. Alltid trevligt ju flera vi blir.
Mer information kommer.
Mvh
Ingemar
Av Marika
29 juni 2009 01:28
Heja Ingemar!

Vad kul att du tar detta initiativet. Tyvärr kan jag inte komma denna gången men jag har hört att Helsingborg på sommaren ska vara nästan som att utomlands så en tur hit är lockande, säskilt omdet är RG träff också.

Hoppas nu att många Reseguidare tar tillfället i akt och kommer till denna träffen =)

Kram Marika
30 juni 2009 11:04
Så roligt, att så pass många, som redan har bestämt sej för att komma.

Gilla
1 juli 2009 23:05
Citerat från gullsing:
Så roligt, att så pass många, som redan har bestämt sej för att komma.

Gilla
Hej Gilla.
Och flera hoppas vi på!
4 juli 2009 23:42
Nu kommer jag bara kommentera lite, för att få den här sidan på förstasidan igen. Läs och tänk efter. Vi ska nog ha kul på träffen.

Gilla
8 juli 2009 19:27
Hej igen:)
Jovisst har jag tänkt komma till träffen du ordnar i Helsingborg:)
Jobbar dock på dagen - i Eslöv - till kl 15.00. MEN! vad du än har för aktiviteter planerade... så ska jag nog hitta Er:)
Väntar med spänning på att höra om vad du har i kikaren:)
Gunilla
Av Andree
9 juli 2009 23:43
Skulle vilja ha tips på enkelt och bra övernattningsställe.
Någon som vet?
Av Marilcj
18 juli 2009 15:58
Hade varit jättetrevligt men tyvärr e de jobb och bröllop just denna dag!

Hoppas ni får trevligt!

Mari
Av Mpc
18 juli 2009 16:28
syn du kan ju flyta på bröllopet
19 juli 2009 01:01
Var vänlig att göra eventuella inlägg hos min nya RG inbjudan på följande nystartade diskussion:

http://www.reseguiden.se/forum/diskussioner/medlemstraff-i-helsingborg-ny-version-9417
Citerat från ingemar_e:
Hej alla glada och trevliga reseguidsvänner.
Den 15 augusti får du väldigt gärna boka in en "reseguidsträff" i Helsingborg.
Kan Göteborg, så kan väl vi, eller hur?
Tanken är att v i träffas och tar en bit mat å dryck och eventuellt lite annat trrevligt!
Och du, ta gärna med dig ev. respektive.
För att veta hur många vi blir, vill jag att du meddelar mig om du/ni vill/kan komma.
Hoppas vi ses den 15 aug.
Mer info senare.
Med vänlig hälsning
ingemaqr_e