Karibien
Matte82,
7 juli 2024
Updaterad av Matte82
för 18 veckor sedan
Hej!
Vi håller som bäst på och planerar vår resa till
Florida i Januari. Vi tänkte även få med en kryssning på ett par dagar från Miami till Bahamas på 3-4 dagar.
Är det nån som har åkt på en sån som kan berätta lite. Den vi har kollat på är med msc cruises tyckte det va ganska vettiga priser. ...
Egypten
Mosesochmira,
14 juli 2022
Updaterad av Egyptentipsaren
för 1 år sedan
Hej,
Apollo har kryssningar på Nilen i sitt reseprogram. Jag undrar om något gjort en sådan kryssning och kan säga något om hur den upplevdes? ... Egyptentipsaren: >Citerat från Mosesochmira:
>>Citerat från Stieri:
>>Hej
>>Nu är det många år sedan jag gjorde den kryssningen men Apollo lejer ...
Updaterad av Brycecanyon
för 2 år sedan
Någon som har åkt med vings kryssningar i år? Tänkte bara om det funkar lika bra som före corona? Dom är ju typ ända resebolaget som säljer kryssningar så känns lite märkligt Tui och apollo säljer inga kryssningar än. ... Tesson: Ja billigare från arlanda typ 2500 € men hytterna blir 5000€ o över ...
USA
Bonjovii,
27 apr. 2022
Updaterad av Memmie
för 2 år sedan
Är i planeringsstadiet för en resa nästa år i februari. Två veckor, flyg till Miami. Vi har varit i Florida flera gånger innan och hunnit med en del. Denna gång fokus på Miami-området och eventuellt kryssning, och det är detta jag skulle vilja ha tips om. Tänker 3-4 nätter kryssning, vad ...
Karibien
Nymanlars,
21 jan. 2020
Updaterad av Nymanlars
för 4 år sedan
Hej!
Vi kommer att åka på en 7 dagars kryssning slutet av mars och håller på börja längta = undersöka lite kring de olika stoppen. Blev sugen på att besöka "Seven Mile Beach" när man stoppar på Caymanöarna. Någon här på forumet som gjort liknande stopp? Blev som lite fundersam när man tittar på ...
Karibien
Jonken70,
22 nov. 2019
Updaterad av Nspfish
för 4 år sedan
Nyfiken testa karibienkryssning i februari. Vi, två vuxna och två tonåringar, har aldrig gjort det förr. Har suttit och kollat runt en del och märker att det finns många olika bolag, resrutter mm. Vill gärna ha tips vad man ska tänka på. Är det värt ta hytt med balkong, verkar ju trevligt. Kom med ...