Medelhavet i juli

Av Linda92
2 apr. 2017 17:25
Visningar: 135
Hej!
På grund av att mina kompisar av ekonomiska eller semester-skäl inte kan åka med på resa i sommar söker jag någon att åka med! Jag vill åka i juli, antingen den första och en bit in på andra veckan eller tredje och en bit in på fjärde, och tänkte mig vara borta ca 8-10 dagar. Det jag är säker på är att jag vill åka till något land vid medelhavet, gärna någon grekisk ö och gärna Santorini men det är inte nödvändigt om du har ett bättre förslag :) kanske åka till två ställen och vara 4-5 dagar på varje? Jag vill göra lite lagom av allt egentligen, slappa på stranden med sol och bad men även vandra och utforska, promenera i staden och kanske göra någon utflykt och lite festande eller några sena drinkar. Resans budget ligger i medelklassen.
Jag som skriver heter Linda och bor på landet utanför Göteborg. Jag blir 25 år i sommar och jobbar som kock. Min passion är hästar och ridning men på fritiden blir det också mycket grejande med renovering av mitt hus. Jag är med på att testa det mesta och vill uppleva mycket nytt på resor! Som person är jag positiv och ser sällan problem. Den jag ska åka med måste vara likasinnad, positiv, vilja testa grejer och vara med på det mesta! :)
Nu håller jag tummarna för att någon vill åka med!
Av Annam92
16 apr. 2017 17:47
Hej Linda! Jag kan tänka mig att åka till Grekland i början på Juli. Åker då gärna till två olika ställen som du skriver och blandar slapp/solsemester med mer utforskande aktiviteter! :)
Av Linda92
17 apr. 2017 15:22
Härligt! Har du FB? Du får gärna lägga till mig där, det är lättare att prata mer där 😊 jag heter Linda Hansson och har samma profilbild som här.