Österrike
Jennywiberg,
19 feb. 2017
Updaterad av Adamjacobsson
för 7 år sedan
Hej!
Jag och sambon planerar att bila i Alperna i juli, ca 2-3 veckor. Vi kommer ha med tält och försöka bo på camping i största möjliga mån, men vill nog även lyxa till det med hotell då och då :)
Vi kommer att hyra bil i München och vår preliminära rutt går via Bad Gastein ner till sydöstra ...
Österrike
Lfwamberg,
11 sep. 2013
Updaterad av Worldofmarie
för 11 år sedan
Hej!
Jag och mina kompisar funderar på att åka till Österrike på sportlovet vecka 8 2014, för en skidsemester. Var skulle ni rekommendera att åka om vi söker grym skidåkning med en massa fest? Gärna till ett lagom pris också.
Tack!
- Line ... Canada2000: Oj svår fråga, det finns alldeles för ...
Österrike
Idaglasberg,
19 mars 2012
Updaterad av Brassen
för 12 år sedan
Ja, var är det som finast i Alperna, sommartid? :)
Har hört att alperna i Österrike är en stor favorit bland många, stämmer det? ... Ap65: Hej! Kolla in Zillertal.... Otroligt vacker dal med en massa olika stora byar och som avslutning glaciären Hintertux (där kan man åka skidor även sommartid). ...
Österrike
Pandit,
4 sep. 2008
Updaterad av Pandit
för 15 år sedan
Någon som vet var det kan finnas (förutom Bad Gastein, där jag vet att det finns...)?
Kanske skall säga att det är för barnen, 7 och 11 år. ... Jessicaelizabeth: Farsan är skidlärare i Mayrhofen ett par månader om året (en månad runt jul/nyår samt i februari). Han har jobbat som skidlärare i snart ...
Österrike
Miliam,
19 feb. 2017
Updaterad av Worldofmarie
för 7 år sedan
Vi är en familj med tre barn 10,12,14år.
Vänder mig hit med hopp om tips om bästa skidorten för oss.
Vi har åkt skidor vid två tillfällen i Sverige men vill redan nu åka till Alperna och ta del av den härliga miljö man hört så mycket om.
Vi tänkte åka över jul/nyår och vi kommer att bila ...
Österrike
Tisbe,
4 feb. 2010
Updaterad av Tisbe
för 14 år sedan
Vi sticker till Mayrhofen i mitten på mars. Landar i Innsbruck.
Har någon ett bra alternativ att ta sig till Mayrhofen.