Restanten123,
2 dec. 2023
Updaterad av O_n
för 37 veckor sedan
Funderar på att göra en resa över nästa nyår då jag fyller jämt.
Har funderingar på;
Zanzibar, Mauritius el kombinera Curaçao & Aruba?
Kom gärna med inspel på dessa resmål! Plus & minus. Om nån varit på flera av dessa tar jag gärna tips på vilket ni föredrar.
Tar gärna tips på boenden.
Vi ...
Updaterad av Hannahl
för 1 år sedan
Hej.
Vilket är vettigast att använda i huvudsak - kort eller kontanter?
Kort - kostar att ta ut/betala med?
Kontanter - Växla innan resan eller där? ... Hannahl: Hej,
jag håller med Brycecanyon, skaffa ett Bank Norwegian kort, otroligt smidigt! Vi har varit på Mauritius 2 ggr för några ...
Ressugen2024,
26 juni 2023
Updaterad av Valpolicella
för 1 år sedan
Vi ( Frun och jag) står i valet var vi ska åka i mitten på januari 2024. Vi tänker vara borta i 2 veckor och kan inte bestämma oss mellan Mexico, Jamaica och Mauritius.
Har någon tips? Fördelar och nackdelar
Vi har tidigare rest en hel del i Thailand och även besökt Aruba och Curaçao.
Tack på ...
Mauritius
2024,
13 feb. 2023
Updaterad av 2024
för 1 år sedan
Hej.
Någon som har koll på om man får ha med typ kex, chips o dyl på planet och/eller i inlämnat bagage? ... 2024: >Citerat från Worldofmarie:
>>Citerat från 2024:
>>
>Ja, absolut. Varför skulle man inte få det? I synnerhet i väskan, det är ju inte farligt gods.
Läste någonstans att man ...
Mauritius
2024,
2 nov. 2022
Updaterad av M4sta86
för 1 år sedan
Hej.
Planerar en resa till Mauritius i början av 2024, ev slutet av -23. Någon som har bott på ”Tropical Attitude” och har något att berätta om det och dess omgivning. Tips på vad som är värt att göra, bästa strand osv. ... M4sta86: >Citerat från 2024:
>>Citerat från M4sta86:
>>Inte bott där ...
Emmaola7381,
30 aug. 2022
Updaterad av Keja
för 2 år sedan
Hej.
Jag och min man tänkte åka på bröllopsresa över jul 2022 i två veckor. Vi har länge varit inställda på Mauritius men ju mer vi tittar är vi rädda att det är lite fööööör mycket paradis och alldeles för lugnt så det blir långtråkigt. Någon som har erfarenhet?
Det verkar vara mycket ...