Frankrike
Rebeckahanna,
9 apr. 2011
Updaterad av Canada2000
för 13 år sedan
Skall åka till Paris i början av juni, men de jag skulle vilja veta är, vad måste jag ha gjort innan jag åker hem ?
MVH
Rebecka ... Canada2000: Shopping= Lafayette varuhuset.
Annars kolla tips här: http://paris-guide.r76.se/shopping/
Mvh Eva ... Gardkarlsen: Hei
Fem ting som du bør få ...
Frankrike
Filioque,
15 okt. 2014
Updaterad av Canada2000
för 10 år sedan
30/10 - 4/11 kommer jag befinna mig i Paris på smekmånad. Söker alla sorters tips på hotell, restauranger, caféer, barer, sevärdheter, saker man bör tänka på innan avgång med mera.
Hit me up!
PS: Vill och kommer troligtvis bo nära Triumfbågen eller däromkring. ... Canada2000: Förutom den ...
Frankrike
Ewis,
1 okt. 2022
Updaterad av Smultronstalle
för 2 år sedan
Vi tänkte bila till Paris om några veckor.
Någon som har tips om sådan resa? Vart är det bäst att bo? Vad får man inte missa i Paris? ... Smultronstalle: Hej!
Oj, det finns mycket roliga och spännande saker att göra i paris som man verkligen inte får missa. Notre Dame är en självklarhet. Missa ...
Valpolicella,
2 nov. 2018
Updaterad av Valpolicella
för 5 år sedan
Hej.
Åker om två veckor till Paris, en stad jag besökt flera gånger, men dock inte så mycket de områden jag nämner. Gick runt lite i Latinkvarteren, som många rekommenderar. Fann dock inte ngt speciellt...
Så vad missade jag? Är ej intresserad av museer, kyrkor etc. Vill träffa det genuina i ...
Frankrike
Ev3,
4 juli 2015
Updaterad av Smaragden
för 9 år sedan
Vi ska åka till paris med våra 2 barn på 1 1/2 och 8 år, disney land är själklart,vad finns de för lekparker som man måste besöka? Vad finns de mer för roligt för barn där man kan göra ?
Vad finns de för butiker som har fina barnkläder till ett bra pris?
Nån som vet om Tesco finns i PAris,vet ...
Frankrike
Lena47,
8 feb. 2015
Updaterad av Lena47
för 9 år sedan
med maken till Paris nu i mitten av mars fyra dagar.
Jag har varit där en gång tidigare och maken aldrig. Så några måsten som Eiffeltornet, Louvren, Sacré-Cœur och Notre-Dame gör vi. Vi vill också till Hôtel des Invalides och Musée d'Orsay.
Kanske kikar vi ner i katakomberna om vi hinner och ...