Måste bara bort!

Av Terence
22 dec. 2010 08:36
Visningar: 218
Hoppas ni orkar läsa allt :P

Jag måste som sagt bara bort nu, så jag söker efter en reskompis att umgås med och prata om allt möjligt, uppleva saker med en eller flera människor.
Jag har ingenting emot att resa tillbaka till ställen jag varit till, jag måste bara bort. En kompis sa till mig att dra Terence, bryt kontakten med alla och dra.
Så jag vill iväg bara nu och finna mig själv. Jag är inte mycket för festande, men ingenting emot att göra det någon gång (dricker inte dock), men jag är "full" när jag är nykter så oroa er inte, jag är en väldigt sjuk människa :P

Innan resan ska bli av om det är folk som är intresserade så kan vi maila varandra, planera och sedan om det känns rätt även ha telefon kontakt innan man gör ett beslut. Jag funderar själv starkt på Cape town, men som sagt det spelar ingen roll för mig. Vill ni ha en reskompis tur och retur så åker jag självklart så, annars köper jag bara en enkel biljett och stannar där kanske längre. Men som sagt inget är planerat. Maila mig med subject ( reskompis ) så svarar jag fortare. Har ni en lägre budget eller högre spelar det ingen roll, jag är bestämd att åka iväg vart som helst så.

Intressen :
Fotografera ( D90 )
Äventyr ( Scuba/sky diving, rafting etc.)
Historiska byggnader, statyer etc.
Finna en ny vän i livet.