Marocko
Magiska_max,
28 okt. 2023
Updaterad av Abdar
för 21 veckor sedan
Hej,
Erfaren resenär söker resekompanjon för en resa till Marrakech någon gång i slutet av november eller början av december. Det finns nu direktflyg (Norwegian) till så låga som 250 kronor, så det är dags att planera en vecka i ett varmt, soligt och något annorlunda land.
Mer information ...
Marocko
Tinab,
28 sep. 2021
Updaterad av Tinab
för 3 år sedan
Hej, jag och en väninna tänker åka på en riktigt äventyrlig ridresa i Södra Marocko under julledigheten, vintern 2022, och undrar om någon mer vill hänga på?
Datum: 18.12.2022 - 01.01.2023.
Resans namn: Nomadiclands
Start och slut: Agadir, Marocko
Pris: 1600 Euro om man delar hotellrum med ...
Marocko
Eva_66,
1 feb. 2018
Updaterad av Cirpa
för 5 år sedan
Jag vill gärna göra en rundresa i Marocko. Har kollat runt en massa och hittat en bra resa (Highlights of Morocco) med ett företag (Exodus) som jag rest med tidigare. Vore jättetrevligt att ha sällskap! Souker, palmer, kamelritt i öknen, romerska ruiner, vandra lite lätt i Atlasbergen... Skulle ...
Marocko
Mariajoan,
28 juli 2018
Updaterad av Cirpa
för 5 år sedan
Hey!
Någon som är sugen på att haka på workaway i september och eller sen rundresa i Marocko?! Har velat prova på workaway jättelänge, i princip är det att man jobbar mot sovplats. Sökt på hostels och farms runt i Portugal. Jättebra sätt att träffa folk och kunna hänga lite längre på en plats! ...
Marocko
Adventure84,
6 aug. 2019
Updaterad av Cirpa
för 5 år sedan
Vi är två personer, en första, mig och den andra från Turkiet, planerar att resa runt Marocko, så vi söker en eller två personer som älskar mat och äventyr.
Vi kommer att hyra en transportbil Det är därför vi måste dela betalningen.
För dem som är intresserade av att resa inom oktober månad.
...
Marocko
Evanys,
28 juli 2018
Updaterad av Evanys
för 6 år sedan
Vill du åka till eller ifrån Marocko och resa till Sverige med katt som är färdigbehandlad och sitter och väntar i Tanger? Resan betalas såklart och 24/7 guide i telefon. Intresserad? Turen går från Tanger med stor färja över Gibraltarsund till Spanien (Inspektion och stämpel där av djur) sen buss ...