Indonesien
Lsthlm,
8 mars 2017
Updaterad av Lsthlm
för 7 år sedan
Finns det smidiga sätt att ta sig till och från Manado?
Har planer på att utgå ifrån Bangkok/Thailand. Målet är att besöka Manado liksom även Manila/Cebu. Några smarta tips för att ta sig till nordöstra Sulawesi utan att passera Jakarta? ... Lsthlm: Tack, ska kolla mer på dem. Tyvärr är deras ...
Indonesien
Emmasimonsson,
1 nov. 2013
Updaterad av Mejosefina
för 11 år sedan
Hej!
Jag ska den 23/11 börja min resa genom Indonesien och Sydostasien. Jag börjar på Bali och hade tänkt att stanna där så länge visumet gäller (30 dagar). Planen är att stanna ett tag på Bali men sedan bege mig ut till Giliöarna. Vilken ö av de tre skulle ni rekommendera?
Efter Bali och ...
Indonesien
Yalla,
12 dec. 2013
Updaterad av Honung50
för 10 år sedan
Någon som har varit i Indonesien och besökt Togian islands? Vad säger ni om dessa öar, tanken är att ja ska dit och dyka i en vecka. Kommer ifrån filippinerna och landar i Manado. Hur tar jag mig lättast ifrån Manado till Togian Islands. Kollat och de går en speedboat färja från Marisa är de bästa ...
Indonesien
Julianygard,
29 sep. 2016
Updaterad av Surfsmur
för 7 år sedan
Hej!
Hur tar man sig bäst från Filippinerna till Sulawesi och vad i snitt kostar det?
Mvh Julia ... Surfsmur: Nu i höstas när jag var i Indonesien så lärde jag känna lite folk i Jakarta och dom använder sig av dessa siter, och jag kommer att använda dom nu januari när jag åker.
https://www. ...
Indonesien
Super_s,
24 apr. 2008
Updaterad av Pafisc
för 12 år sedan
Hej,
jag åker till bali i slutet av juni. Jag kommer flyga från sthlm till KL. Till KL behövde jag inte något visum som jag har förstått det. Men om jag åker från KL till Bali bör jag ha ordnat ett Indonesiskt Visum eller kan jag göra detta på plats?
Tackar så vänligt i förväg för alla svar man ...
Indonesien
Karolinajishammar,
21 jan. 2014
Updaterad av Alakorinte
för 10 år sedan
Hej!
Jag och min pojkvän ska i april åka ner till Indonesien. Vi ska vara borta ungefär en månad och har än så länge, endast bokat flyg till Jakarta, huvudstaden. Vi vill båda resa runt lite grann och bland annat besöka Bali och Sulawesi. Vilket är det bästa sättet att ta sig till dessa ställen ...