Spanien
Gamlingarna,
20 sep. 2022
Updaterad av Babbo
för 2 år sedan
Hur är det att resa till Mallorca i början av april? ... Babbo: Nej i april är det inte badvänligt! Förutom i uppvärmd pool.
Har man tur kan det vara sol och 25° på dagen men det kan också vara ganska kallt. Det viktiga är att boka boende med värme ifall kvällar och nätter är kyliga. ... ...
Updaterad av Kerstinrosalia
för 6 år sedan
Ska till Mallorca om ett par veckor och skulle vilja ha tips på fina stränder, turkost vatten och fin sandstrand. Kommer att bo lite utanför Palma, playa de Palma. Hur tar man sig lättast till stränderna? Har körkort men är inte jätte sugen och hyra bil. Kan vespa vara ett allternativ? Tack på ...
Spanien
Leicy,
9 mars 2018
Updaterad av Adeyelle
för 6 år sedan
Jag och min man ska åka till Palma på Mallorca i slutet av Maj. Är det någon som kan rekommendera var man ska bo och tips på bra hotell. ... Adeyelle: Jag har rest till Mallorca många gånger och har aldrig faktiskt satyed över natten i Palma. Men jag märkte en lista över hotell i Palma Mallorca på ...
Spanien
Michelleh,
21 dec. 2017
Updaterad av Desires
för 6 år sedan
Hej! :-)
Jag och min sambo ska resa till Mallorca i sommar. Jag har varit där förut både i magaluf och alcudia, men de är första gången vi ska åka dit tillsammans.
Vi söker efter långa fina sandstränder och vi vill gärna ha lite saker att underhålla oss med, utflykter och sevärdheter.
Nu ...
Spanien
Sfb,
24 aug. 2017
Updaterad av Xabi
för 7 år sedan
Hej!
Jag, min man (22,25 år om de är relevant) och min mans lillebror (17)
Ska till Mallorca (vi ska bo i Alcudia) en vecka i mitten på oktober.
Vi har hyrt en bil och vi vill typ göra hela Mallorca! Vill ha tips på typ bästa stränderna, finaste vattnet att typ titta på fiskar med simglasögon ...
Spanien
Afffie,
4 mars 2017
Updaterad av Destinationmallorca
för 7 år sedan
Syrran och jag ska åka på charter tillsammans till Mallorca. Jag vill att vi ska kunna ta en promenad till en stad/by där det finns restauranger och vi vill såklart ha nära till strand.
Det kan gärna vara så lite barn som möjligt eftersom vi vill att det ska vara en avkopplande resa. Behöver ...