Maldiverna
Lindabell76,
14 maj 2021
Updaterad av Mipec
för 3 år sedan
Hej. Om du snorkligen vid husrevt är allra viktigast, vilket av följande hotell bör man välja: Ayada Maldives, Vilamendho or Oblu bu atmosphere At Hengeli? Hoppas på tips från er :) ... Lindabell76: Tack för input Mipec. Om det kostade exakt samma, skulle du välja OBLU eller Vilamendho igen?
Vi ...
Maldiverna
Rivan9,
21 jan. 2018
Updaterad av Linraz
för 6 år sedan
Skall på bröllopsresa med min tjej, har sparat länge till denna och vill gärna att allt skall vara så bra det går. har en budget på ca 50k ink flyg och dessa är ställerna vi kollar mellan, tar tacksamt emot komentarer och tankar kring detta:)
Meeru Island Resort & Spa, 50k, helpention
Bandos ...
Maldiverna
Emh87,
6 juni 2014
Updaterad av Robbowan
för 10 år sedan
Hej,
Sitter och surfar lite på charter på Maldiverna. Kollar bara för skojs skull. Första träffen blir 9 dagar från Arlanda till Hotell Kurumba Maldives. Ca 14000 per person. Detta tycks vara ett rätt bra pris(?). Mat kostar mycket osv. Men det är inte detta jag undrar.
Utan på TripAdvisor ...
Maldiverna
Emh87,
23 juni 2014
Updaterad av Worldofmarie
för 10 år sedan
Hej!
Funderar på denna igen (http://www.reseguiden.se/charter/hotell/hotell-kurumba-maldives-maldiverna-726427-81243546-gh) för att se om det finns någon Maldiverna expert där ute.
Tycker priset verkar vara OK. Det är ju i september, och vad jag förstått så regnar det som mest i september. ...
Maldiverna
Mmk,
26 nov. 2019
Updaterad av Mmk
för 4 år sedan
Hej, jag har länge velat åka till Maldiverna och planerar nu en resa i mars 20. Tittat på många olika öar och hotell och det är en riktig djungel. Viktigt för mig och min partner är bra snorkling och fina rev, gärna all inclusive. Har tittat på Robinson Club Maldives och Adaaran Select Meedhupparu, ...
Maldiverna
Bymaruska,
4 okt. 2017
Updaterad av Mipec
för 7 år sedan
Vi är ett sällskap på 6 vuxna och 2 barn 7-9 år som ska beställa en resa till Maldiverna mars 2018.
Att hitta rätt ö/resort känns nästan hopplöst. Jag har tidigare för länge sedan besökt Kuredu, jätte fint och då inte så exploaterat vilket det känns som numera, Kuredu är bortvalt.
Vi är inte ...