Maldiverna
Pontuslarsson,
10 aug. 2015
Updaterad av Pontuslarsson
för 9 år sedan
Hej!
Jag tänker åka till Maldiverna och dyka i månadsskiftet sep/okt.
Jag tänkte boka 7 dagar på en dykbåt, och ha en eller två dagar före och efter. Är det någon som vet om det är någon skillnad på kvaliteten på dyken om man betalar 1000 USD eller 2000 USD för en vecka på en båt?
Är det någon ...
Maldiverna
Hannahl,
20 juli 2012
Updaterad av Lolouise
för 10 år sedan
Hej,
är det någon som har varit på Maldiverna i oktober? Hur är vädret då? Blåser det mkt? Vi funderar på att besöka ön Biyadhoo, någon som varit där? Hur är dykningen och snorklingen? Hur är prisbilden? Vinner man på att ta All inclusive eller är helpension ett bättre alternativ? Tack på förhand . ...
Maldiverna
Bosterlind,
20 jan. 2018
Updaterad av Bosterlind
för 7 år sedan
Hej,
Efter att ha läst alla forum här känner jag mig fortfarande osäker på vilken ö man ska välja. VI tänkte åka i slutet av oktober med två barn, 7 och 10 år gamla. Vill också passa på att fråga hur det funkar med dricksvatten på resorterna. Betalar man för det och i så fall ca hur mycket? Vad ...
Maldiverna
Emeliefalk,
18 feb. 2017
Updaterad av Urcellen
för 7 år sedan
Hej! Är det någon av er som varit på sun Island resort och har några tips? Är det så fint vatten på bilderna och går det se sköldpaddor och delfiner? Jag tänkte åka dit mellan augusti-oktober men har fattat att det är inte den bästa perioden men hur har ni upplevt det? Finns det någon alkohol på ön? ...
Maldiverna
Inkan66,
28 jan. 2016
Updaterad av Lyxhustru
för 8 år sedan
Hej!!
Jag åker till Maldiverna i okt, kuramathi Island resort. Några tips? Är det värt att lägga pengar på all inc im man har helpension ( dyrt med öl/sprit?)
Tack på förhand :-) ... Lyxhustru: Alkohol är relativt dyrt på resorter. Det beror väl på prisskillnaden mellan helpension och all inc. ...
Maldiverna
Lialu,
6 mars 2013
Updaterad av Worldofmarie
för 9 år sedan
Hej!
Har kollat diskussionstrådarna här och skulle gärna vilja bidra med några enkla tips;
Det är superenkelt att "boka själv" direkt med en resort. De är mycket proffsiga och vänliga. :-)
Högsäsongen är visserligen jan-april, men priserna m bättre i t.ex. oktober-november-. Jag åker ...