Sri Lanka
Pandy,
9 okt. 2016
Updaterad av Wanderlust
för 7 år sedan
Hej!
Vi tänkte åka iväg en månad i januari med våra två pojkar på 5 & 3år. Vi vill bada i havet, upptäcka kulturen och gå på marknader. Älskar Indien och sist var vi i Karibien men tänkte upptäcka ngt nytt. Vad är bäst/lugnast/vackrast/billigast? Tips på uthyrning av litet hus/lägenhet?
Tack ...
Sri Lanka
Fornish,
30 juli 2010
Updaterad av Travelresearch
för 8 år sedan
Nyss hemkommen efter tre veckor i juli efter rundtripp i Sri Lanka. Vill verkligen rekommendera denna vackra ö! Du får berg, hav, strand, historia, vilda djur, trevliga människor, god mat och sköna bad om du åker hit.
Landet är litet, men resorna tar ofta lång tid pga slingriga vägar i bergen. ...
Sri Lanka
Amelial,
2 dec. 2015
Updaterad av Airam68
för 8 år sedan
Hej!
Efter mycket velande fram o tillbaka så ser det ut som att jag o pojkvännen drar till Sri Lanka i februari istället för Malaysia och Thailand som först var planerat.
Vi kommer att ha 10 nätter i landet och undrar nu vad ni rekommenderar.
Har försökt att läsa en del trådar här men blir ...
Sri Lanka
Jim,
21 feb. 2014
Updaterad av Canada2000
för 10 år sedan
Vad ska vi vi välja? Har rest en hel del både i Karibien och Thailand, Filippinerna, Malaysia men inte till Sri Lanka, Goa/ Indien eller Costa Rica. Vad ska vi välja till jul? Gillar ständer/ sol, dykning, natur, musik, god mat - ja är egentligen inte så kräsen. Så är det ngn som har något förslag? ...
Indien
Catriza,
11 feb. 2016
Updaterad av Mgoser
för 8 år sedan
Är det någon som vet vad som gäller om man anländer med kryssningsfartyg tilll dessa länder vad gäller E-visa. Är nu i Malaysia och hoppas att kunna använda mig av internet för att skaffa e-visa åker från Singapore den 4/3. ... Mgoser: E-visum : du måste anlända på en av dom ...tolv , tror jag ...
Sri Lanka
Chrivi,
22 nov. 2010
Updaterad av Joakimn
för 13 år sedan
. Jag och min man ska boka en reguljär resa på ca 3,5 vecka, vi reser i mitten av mars.Och nu har jag en del funderingar, som någon kanske kan svara på.
Finns det mkt kubmaneter eller överhuvudtaget mkt maneter?
Finns det uthyrning av mc, och är det hyfsat säkert (jag menar mindre trafik) ...