Thailand
Jakobovic,
29 dec. 2018
Updaterad av Jakobovic
för 5 år sedan
Hej!
Jag och min flickvän ska resa runt lite till de här olika länderna under loppet av 2 månader. Vårt reseupplägg ser ut ungefär såhär nu:
3 veckor i Thailand (tar oss ner från bangkok till öarna Ko tao och de öarna där) och sen tar oss till phuket för att flyga till Kuala lumpur.
1 vecka runt ...
Thailand
Mimminilssons,
19 nov. 2015
Updaterad av Vidrar
för 8 år sedan
Hej kära vänner!
Det är så att jag och min pojkvän ska ta sex månaders semester och backpacka runt i Asien.
Det är första gången i Asien för oss båda.
Vi planerar att åka från Sverige till Bangkok 16 februari och bokar även då en hemresa 8 augusti.
Planen är att vi stannar i Bangkok i tre ...
Thailand
Petpat,
22 juni 2016
Updaterad av Petpat
för 8 år sedan
Hej!
Vi är två tjejer som den 29 e november åker ner till Asien. Vi har bokat vår biljett till Bangkok och kommer från Thailand ta oss runt lite som vi vill under cirka 3-4 månader. Vår budget är rätt tajt (cirka 35 000) Tror ni detta kommer gå? Behövs mer pengar? Men vi har tänk leva så ...
Thailand
Moaur,
2 okt. 2017
Updaterad av Erik777
för 7 år sedan
Hej!
Jag och en kompis planerar att backpacka i sydostasien i början/mitten av januari nästa år, vi tänker vara borta i 2-2,5 månad. Det länder som vi funderar på att besöka är Thailand, Malaysia, Vietnam, Kambodja, Indonesien (bali), Filippinerna. Så jag undrar om det finns någon som gjort en ...
Thailand
Joakimn,
17 jan. 2018
Updaterad av Andersoylva
för 6 år sedan
Jaha, då e man här igen. Har varit i området 11ggr 1984 - 2012..
Blev rastlös o bokade en combo resa 2 veckor med stopp Kualaumpur o vidare till Phuket.
Allså ev läge att hoppa av i Malaysia o stanna där:
Vad är bra 2018 ??? Vad är sönderturistat?? Jag vill ha det lite enkelt o utan modern lyx.
...
Thailand
Olle2012,
27 maj 2013
Updaterad av Sierra
för 11 år sedan
Vi är ett par i 25-30års åldern med ettårig son som har planer på att resa till asien kommande vinter. Vi planerar att åka 27-28dec till ca 1 mars. Innan vi fick barn har vi tidigare varit i:
Thailand( bangkok, phuket, kho samui, kho tao, phi phi, kho lanta, kho lipe)
Malaysia(langkawi)
...