Kroatien
Yuphin,
1 mars 2020
Updaterad av Tittin
för 4 år sedan
Har ni tips på utflykter i eller i närheten av Makarska? ... Tittin: Finns en jätte bra resturang uppe i bergen ovan för markaska med utsikt över havet dom hämtar på hotelet
... Desires: Det finns mycket där i närheten!
Orterna Baska Voda o Brela är mindre än Makarska, men charmiga! https:// ...
Kroatien
Julis,
14 apr. 2019
Updaterad av Lisanilsson
för 5 år sedan
Hej! Jag och min pojkvän planerar att resa iväg under andra veckan i juni. Vi vill väldigt gärna besöka Kroatien - vi tittar just nu på Brela som verkar vara precis vad vi är ute efter. Vi är dock fundersamma kring hur vädret är i början av juni? Regn? Någon som varit där och har något tips ev. ...
Kroatien
Ullikanen,
17 jan. 2018
Updaterad av Frodo
för 6 år sedan
Någon som kan tipsa om vart/ hur vi tar oss billigast från Splits flygplats till Makarska, Brela? taxi skulle kosta ca 950kr, tycker det är lite väl dyrt.... ... Ullikanen: Tack så hemskt mycket för svar & länkar. Är det långt från flygplatsen till hamnen? Tar man någon sorts buss dit? Tack för all ...
Kroatien
Lansmans,
3 aug. 2017
Updaterad av Lansmans
för 7 år sedan
Hej!
Åker till Kroatien i mitten på september, landar i Split. Är det någon som har koll på om det går direktbuss från flygplatsen ner till Makarska eller måste man ta sig till Split och byta buss?
Landar vid 19-tiden en lördag.
Tacksam för svar.
Hälsningar,
Ida ... Lansmans: Tack ...
Kroatien
Johnnybergqvist,
1 maj 2016
Updaterad av Tittin
för 8 år sedan
Hallå!
Ska till makarska 2 veckor i juli med sambo och 2 barn, 2 och 4 år.
Skulle tacksamt ta emot tips och råd om makarska då de är premiär i Kroatien!
Hotellet är ju inte mycket att diskutera då det inte har öppnat än utan också har premiär i sommar, och de tror jag blir toppen. Vi ...
Kroatien
Mattsig,
15 apr. 2016
Updaterad av Trea
för 8 år sedan
Hej!
jag, min sambo, min bästa kompis och ett annat par har bokat flyg och boende i Kroatien till sommaren (slutet på juli).
Eftersom att vi ska vara borta i lite mer än två veckor (drygt en vecka på varje ställe), vill vi hitta på saker!
Alla tips mottages gärna! Vad finns och BORDE göras/ ...