Lyckad Medlemsträff

Av Veiken
19 okt. 2008 08:49
Visningar: 356
Vi var en liten skara Reseguidsmedlemmar, som träffades på Restaurang Othello här i Göteborgi går kväll. God Mat, gorgonzolasåsen var inte att leka med, gott att dricka och härliga reseguidare!!! . Tycker synd om er som inte kunde komma, ni missade nåt kan jag ju säga.. Marika hade skickat frågor till en frågesport och dom som vann fick fina priser. Ett extra tack till eldsjälen Andree som såg till att den här träffen blev av.
Nu går stafettpinnen ut i landet och det finns säkert nån som kan fixa en liknande träff för reseguidare!
Jag vill tacka alla som var där för en trevlig kväll!! Speciellt Andree som fixat till det så bra!!
19 okt. 2008 08:59
Hej !
Jag tänkte faktiskt på Er i går kväll.Jag forstår att jag har missad en trevlig kväll.Hoppas att jag finns hemma någon gång så att jag kan komma på en medlemsträff.
Kanske kan jag fixa en träff i Peniscola eller hemma i Norrköping någon gång framöver.
Hälsningar från ett regnigt Peniscola i dag !!
19 okt. 2008 09:35
Instämmer helt med dig Veiken, det var en trevlih kväll med goda vänner och god mat.
Ha en trevlig resa
ALF
Av Andree
19 okt. 2008 11:04 (redigerad)
TACK!

TACK till er alla som var med igår och gjorde det till ännu en minnesvärd träff.

TACK Veiken som tillsammans med make hjälpte till med förberedelser inför kvällen.

TACK Marika för frågesport och vinst skänkt av Reseskafferiet.se.
Frågorna var kul och kluriga, ingen av oss klarade att svara rätt på alla. Vi saknade dig och hoppas att du har möjlighet att vara med nästa gång.

TACK till Reseguiden för vinster och annat som satte lite guldkant på kvällen.

TACK Antonello och personal på Ristorante Othello för mycket god mat och fin service.
Av Andree
19 okt. 2008 11:14
TACK till er som inte kunde vara med på träffen men skickat hälsningar till oss med önskningar om en lyckad träff.
Av Qiqqit
19 okt. 2008 13:10
Citerat från andree:
TACK till er som inte kunde vara med på träffen men skickat hälsningar till oss med önskningar om en lyckad träff.
Hej!! Kul att det blev lyckat..hoppas att jag kan nästa gång...mer förberedd så jag kan boka...Ha det..qiqqit...
Av Crista
19 okt. 2008 19:36
Tack för en jättetrevlig kväll igår alla ni som var med....nu är jag hemma välbehållen.
Tack Andree för övernattningshjälp, promenad i Slottsskogen och guidad tur på stan :-))

Håller med Veiken...den såsen var inte att leka med...kunde ätit den med sked. Allt var bra ordnat och välarrangerat.
Vi ses väl till våren igen!!
Av Kimsan
19 okt. 2008 20:31
Även vi stämmer in, det var en mycket trevlig kväll med så god mat , rolig tävling, fina priser. Ser fram imot att träffas igen. Tack Andree
Av Marex23
19 okt. 2008 20:51
Här är ytterligare en som stämmer in och tackar.
Andrée, du hade gjort ett galant en jobb, en stor eloge till dig! Det var så kul att träffa alla trevliga medlemmar, en del med respektive och utbyta reseerfarenheter på ett lättsamt och avslappnat sätt. Hoppas vi ses snart igen!
20 okt. 2008 12:07
Ytterligare instämmande röst här. Jättetrevligt och kan bara säga att vi ser fram emot nästa gång!!
Av Mariana
21 okt. 2008 23:20
Instämmer med alla andra - det var en jättetrevlig träff i glada reseguidares sällskap. God mat och dryck förhöjde stämningen så det blev ett gott tjôt. Tack till Andree som drog igång det hela och till alla er andra!
Av Jende
14 dec. 2008 20:40
Attans att man inte sett detta! Låter som om ni hade superkul. Kanske blir det fler ggr?
14 dec. 2008 21:58
Citerat från jende:
Attans att man inte sett detta! Låter som om ni hade superkul. Kanske blir det fler ggr?
Det hoppas jag verkligen