Lyckad Medlemsträff
Vi var en liten skara Reseguidsmedlemmar, som träffades på Restaurang Othello här i Göteborgi går kväll. God Mat, gorgonzolasåsen var inte att leka med, gott att dricka och härliga reseguidare!!! . Tycker synd om er som inte kunde komma, ni missade nåt kan jag ju säga.. Marika hade skickat frågor till en frågesport och dom som vann fick fina priser. Ett extra tack till eldsjälen Andree som såg till att den här träffen blev av.
Nu går stafettpinnen ut i landet och det finns säkert nån som kan fixa en liknande träff för reseguidare!
Jag vill tacka alla som var där för en trevlig kväll!! Speciellt Andree som fixat till det så bra!!
Nu går stafettpinnen ut i landet och det finns säkert nån som kan fixa en liknande träff för reseguidare!
Jag vill tacka alla som var där för en trevlig kväll!! Speciellt Andree som fixat till det så bra!!
Hej !
Jag tänkte faktiskt på Er i går kväll.Jag forstår att jag har missad en trevlig kväll.Hoppas att jag finns hemma någon gång så att jag kan komma på en medlemsträff.
Kanske kan jag fixa en träff i Peniscola eller hemma i Norrköping någon gång framöver.
Hälsningar från ett regnigt Peniscola i dag !!
Jag tänkte faktiskt på Er i går kväll.Jag forstår att jag har missad en trevlig kväll.Hoppas att jag finns hemma någon gång så att jag kan komma på en medlemsträff.
Kanske kan jag fixa en träff i Peniscola eller hemma i Norrköping någon gång framöver.
Hälsningar från ett regnigt Peniscola i dag !!
TACK!
TACK till er alla som var med igår och gjorde det till ännu en minnesvärd träff.
TACK Veiken som tillsammans med make hjälpte till med förberedelser inför kvällen.
TACK Marika för frågesport och vinst skänkt av Reseskafferiet.se.
Frågorna var kul och kluriga, ingen av oss klarade att svara rätt på alla. Vi saknade dig och hoppas att du har möjlighet att vara med nästa gång.
TACK till Reseguiden för vinster och annat som satte lite guldkant på kvällen.
TACK Antonello och personal på Ristorante Othello för mycket god mat och fin service.
TACK till er alla som var med igår och gjorde det till ännu en minnesvärd träff.
TACK Veiken som tillsammans med make hjälpte till med förberedelser inför kvällen.
TACK Marika för frågesport och vinst skänkt av Reseskafferiet.se.
Frågorna var kul och kluriga, ingen av oss klarade att svara rätt på alla. Vi saknade dig och hoppas att du har möjlighet att vara med nästa gång.
TACK till Reseguiden för vinster och annat som satte lite guldkant på kvällen.
TACK Antonello och personal på Ristorante Othello för mycket god mat och fin service.
Tack för en jättetrevlig kväll igår alla ni som var med....nu är jag hemma välbehållen.
Tack Andree för övernattningshjälp, promenad i Slottsskogen och guidad tur på stan :-))
Håller med Veiken...den såsen var inte att leka med...kunde ätit den med sked. Allt var bra ordnat och välarrangerat.
Vi ses väl till våren igen!!
Tack Andree för övernattningshjälp, promenad i Slottsskogen och guidad tur på stan :-))
Håller med Veiken...den såsen var inte att leka med...kunde ätit den med sked. Allt var bra ordnat och välarrangerat.
Vi ses väl till våren igen!!
Här är ytterligare en som stämmer in och tackar.
Andrée, du hade gjort ett galant en jobb, en stor eloge till dig! Det var så kul att träffa alla trevliga medlemmar, en del med respektive och utbyta reseerfarenheter på ett lättsamt och avslappnat sätt. Hoppas vi ses snart igen!
Andrée, du hade gjort ett galant en jobb, en stor eloge till dig! Det var så kul att träffa alla trevliga medlemmar, en del med respektive och utbyta reseerfarenheter på ett lättsamt och avslappnat sätt. Hoppas vi ses snart igen!
Ytterligare instämmande röst här. Jättetrevligt och kan bara säga att vi ser fram emot nästa gång!!
Leroslover är lika imponerande som alltid med att få in bilder snabbt.
Mina kommer i sinom tid =o)
Här finns Leroslovers bilder
http://www.reseguiden.se/forum/resor/medlemstraff-i-goteborg-081018-1531
Mina kommer i sinom tid =o)
Här finns Leroslovers bilder
http://www.reseguiden.se/forum/resor/medlemstraff-i-goteborg-081018-1531
Nu har jag äntligen lagt in bilder från träffen jag också.
Bättre sent än aldrig =o))
Här finns bilderna
http://www.reseguiden.se/forum/resor/1769
Bättre sent än aldrig =o))
Här finns bilderna
http://www.reseguiden.se/forum/resor/1769