Grekland
Nazar09,
17 aug. 2009
Updaterad av Liza87
för 15 år sedan
Åkte med familjen till Kreta, Nazar Lucky 3 star, och vill verkligen varna er alla. Skulle vara All Inclusive med 3-stjärnig standard men det var ren lögn. Hotellet är det värsta vi bott på efter många år av resande, maten var ett skämt som vi har tagit många bilder på, servicen var som ett avsnitt ...
Grekland
Doktorvinter,
5 juli 2014
Updaterad av Doktorvinter
för 49 veckor sedan
Jag och min kompis åker till Kreta den 21/8 och vi börjar känna att pengarna kanske inte kommer att räcka till. Resan och hotellet är betalt (Majestic, Platanias) men mat och upplevelser har vi (jag främst) inte så mycket pengar till.
Har ni några tips på enkla, billiga matställen eller ...
Grekland
Tjorven_,
16 juli 2014
Updaterad av Ambizz
för 7 år sedan
Hej!
Någon som vet vad det kostar att ta taxi mitt i natten från flygplatsen till Kato Stalos? Vi ska bo på Renieris Hotel,
... Ambizz: >Citerat från Meltemi:
>Hej... att ta sig med taxi till kato stalos kostar 30-40 euro euro o de tar ca 40 min beroende på trafiken....ja har bott därnere i ...
Grekland
Erikal,
8 sep. 2016
Updaterad av Fiaff73
för 8 år sedan
Vad får man inte missa när man är på Kreta?
Sevärdheter, stränder mm ... Fiaff73: Baloslagunen och Falassarna beach ... Mariastl: Elafonissi beach, Balos Lagoon (!!!), Kourna Lake - Kretas enda sjö och det ser verkligen inte ut som en sjö, vattnet är lika vackert som havet. Om du tycker om att gå ...
Grekland
Lisawadenholt,
25 juli 2016
Updaterad av Birgere
för 8 år sedan
Hejsan!
Ska till Kreta nu på onsdag och undrar om någon vet hur priserna på alkohol ser ut. Är det billigare att köpa alkohol i affärerna och ta hem till Sverige eller är det bättre att shoppa på tax free direkt på flygplatsen?
Mvh
Lisa ... Birgere: Då det inte finns TaxFree inom EU så är ...
Grekland
Emma1996,
17 maj 2016
Updaterad av Canada2000
för 8 år sedan
Hej! jag åker till Kreta (Agia Marina) i Juni, jag undrar om det är någon som har några tips på upplevelser och sevärdheter, finns det någon utflykt man absolut inte får missa osv! tack på förhand! :-) // Emma ... Canada2000: Och hyr gärna bil och åk t.ex. till den vackra stranden http://kreta.se/ ...