USA
Pimme77,
26 apr. 2022
Updaterad av Pimme77
för 2 år sedan
Hej på er!
Är helt ny på USA men har rest en del i Syd/mellan-Amerika samt Asien. Vill ha era bästa tips på vad man bör se uppleva, äta mm då jag är där. Kommer att åka själv så är också intresserad att se om någon ska dit i juli då jag är där.
Gillar nya smaker, nya kuturer, musik och älskar ...
USA
Olerica,
23 sep. 2021
Updaterad av Robbowan
för 2 år sedan
Har detaljplanerat en resa till Florida men tänkte ikväll plötsligt om. Det blir istället 13 dagar i Kalifornien till våren. Vi har två ungdomar med, på 17 och 14 år. Vi tänker sightseeing, bad, universal studios, outlets, hockey. Vi landar i L.A men vill gärna till ytterligare ett ställe. Vad ...
USA
Helenaj,
16 okt. 2019
Updaterad av Tovebove
för 4 år sedan
Vi är två familjer som snart åker till Kalifornien (23 oktober) och några olika skäl har vi inte hunnit planera så mycket - så nu hoppas jag på er bästa hjälp!
Barnens ålder är: 7, 8, 10 och 11 år
Boende är bokat enligt följande:
3 nätter i San Fransisco
1 natt i Monterey
2 nätter i ...
USA
Sannapernilla,
8 feb. 2020
Updaterad av Robbowan
för 4 år sedan
Hej!
Jag och min sambo har precis bokat resa till USA. Flyger till SF, flyger hem från LA, totalt 16 nätter borta. Tänkte spendera 4 nätter i SF innan vi hyr bil och tar oss ned mot LA. Har tänkt 2 nätter i Monterey (akvariet, valsafari med mera), därefter blir det svårare att bestämma hur vi ska ...
USA
Sandranilssons,
6 feb. 2020
Updaterad av Valpolicella
för 4 år sedan
Hallå!
Jag och en vän har tänkt att resa till Los Angeles i slutet av augusti/början på semester. Vi kikar på resor från Oslo, Göteborg och Stockholm men hittar inga flygresor med bra tider eller bra priser. Har kikat på Norwegian, Flygresor och Momondo. Vart ska man kika efter flyg? Vilket ...
USA
Jenniiej,
27 dec. 2019
Updaterad av Jenniiej
för 4 år sedan
Hej,
jag/ vi har läst åtskilliga trådar här på forumet samt googlat en hel del inför vår resa och skulle nu vilja ha lite feedback på vår resplan samt tips på ställen att besöka i de olika städerna som både är turistmagneter men även ställen som är lite "bortglömda"/ undangömda. Vi är två par ...