Thailand
Human604,
3 sep. 2018
Updaterad av Human604
för 6 år sedan
Hur ser det ut med bankomater på Phi Phi??
Sen en annan fråga hur lätt/svårt är det att hitta sitt hotell om det enda sättet att ta sig runt på ön är till fots? ... Lillaannaj: Det beror på vad du ska betala cash - hur gör du med boende t.ex.? Tänker du äta dyr västerländsk mat eller billig ...
Thailand
Danielaa,
24 okt. 2012
Updaterad av Lena47
för 7 år sedan
Skrev ett inlägg tidigare men fick inga svar så jag provar igen.. Vi kommer att flyga till Krabi den 28 januari och är framme på morgonen den 29:e, då åker vi direkt till Railey beach där vi ska bo på Railey bay resort, som efter mycket sökande på forum osv verkade som ett helt okej hotell.
Så ...
Thailand
Maattiaso,
6 sep. 2016
Updaterad av Maattiaso
för 8 år sedan
Som rubriken lyder är vi på jakt efter era rekommendationer på boende på dessa ställena.
Vi är två par som kommer göra en backpackerresa i vinter genom Thailand och är ute efter hyfsat billiga boende med bungalow, men ändå bra standard med frukost osv.
Ställena vi har tänkt är Koh Samui, Koh ...
Thailand
Micke23,
5 dec. 2012
Updaterad av Micke23
för 11 år sedan
Hallå alla in snöade! Nu vill ja ha lite hjälp av er som varit på Phi Phi! Vi är 4vuxna och 1barn som ska stanna någon natt eller 2 på Phi Phi. Nu undrar vi vart vi ska bo, ska man bo vid Long beach eller i centrum =). Vi ska även ta en tur till Bamboo island, någon som vet vad man får betala för ...
Thailand
Winx,
20 dec. 2011
Updaterad av Resfeberjeanette
för 12 år sedan
Någon som har något guldkornboenden att dela med sig av. Var ett par år sen vi var där sist och då var jag inte så imponerad men mycket kan ju hända. Kravet är att det är havsutsikt, helst beachfront. Gärna pool och helst inte så stora hotellkomplex. behöver inte ha det lyxigt men rent och fräscht. ...
Thailand
Millan2008,
24 nov. 2008
Updaterad av Sierra
för 15 år sedan
Vi kommer att åka till Phi Phi nu i december (ett par nätter) och tänkte göra utflykter till närliggande öar - Bamboo island har jag hört ska vara jättefint.
Nu till min fråga - finns det någon stans man kan handla lunch eller fika t ex?
Vilka öar, som ni kan tipsa om, har sådana matställen?
...