Thailand
Semestersara,
20 juli 2015
Updaterad av Semestersara
för 9 år sedan
Vill åka till Thailand i feb/mars -16. Var nu senast på Koh Lanta och gillade lugnet där. Men min man vill ha större shoppingutbud och vill tillbaka till Phuket där vi var 2010 på Kamala beach.
Jag hatar stora mega stränder med mycket stoj och kommers. Tänker att Surin beach eller Bangtao beach ...
Thailand
Nickie456,
27 dec. 2008
Updaterad av Ivetofta
för 15 år sedan
Hej hej på er allihop.
Jag funderar på att boka en resa till Bangtao...
Och ev bo på Dalar Resort (Fritidsresor)....men det här hotellet verkar inte ens vara färdigbyggt än,
för det finns inte ett forum om det nånstans.
Jag skulle fråga ifall det är nån som varit på Bangtao?
Hur stranden är, ...
Thailand
Lillam,
21 sep. 2009
Updaterad av Lilltant
för 15 år sedan
Har tidigare bott i Karon,både på den tiden då det var bara en grusväg där med få hotell och bungalows och senare då turismen satt ordentlig fart. En otrolig förändring. Tyvärr kanske mest till det negativa...
Också bott utanför Khao Lak på ett hotell som försvann i tsunamin.
Nu planeras för ...
Thailand
Trazzel,
15 mars 2008
Updaterad av 72
för 16 år sedan
Hej!
Vi har bokat en resa med fritidsresor till Bangtao Beach i 20 dec 08. Vore kul med tips från personer som varit där och har mer resvana då det är vår första resa till thailand. Vad man ev ska akta sig för ochså. Vore såklart kul att höra av andra som ska dit.Vi är två vuxna och vår 12-åriga ...
Thailand
Alfva,
10 mars 2011
Updaterad av Mollu
för 13 år sedan
Hej!
I april åker vi ner till Thailand några veckor. Första veckan planerar vi att spendera i Khao Lak på Khaolak Laguna Resort och andra veckan vill vi hålla oss på Phuket.
Jag har tittat på Kamala och Bangtao, men kan inte riktigt bestämma mig. Är det någon som har bott på Best Western ...
Thailand
Anne_a,
28 jan. 2015
Updaterad av Fille77
för 9 år sedan
Två familjer som planerar spendera två veckor i Bang Tao Beach. Någon som har tips på boende. Våra önskemål är att det ska vara barnvänligt hotell/lägenhet och nära till stranden. Skulle också vilja ha tips på någon vacker ö där man kan spendera några dagar. Dock inte helt för lång resväg dit ...