Grekland
Ddaniela,
23 juli 2015
Updaterad av Ddaniela
för 9 år sedan
Jag och min pojkvän tänkte åka en 2 veckors semester till någon utav Greklands fina öar. Just nu står det mellan Kreta (Chania eller Platanias) eller Zakynthos (Laganas).
Någon som har varit där och kan tipsa lite eller har lite råd? :))) ... Ddaniela: Tack för era svar!
Vad vi har hört är ...
Grekland
Acotrisse,
3 juni 2015
Updaterad av Acotrisse
för 9 år sedan
Hej, försöker hitta förbindelse med båt eller färja mellan Kreta och Karpathos. Men alla gamla tips jag hittar får jag ingen träff på. Ngn som vet ? Ingen bil, bara 2 pers med ryggor ;) ... Acotrisse: Ja precis, det var det jag hittade med. Men liksom inte att jag kunde komma vidare. Men tex ...
Grekland
Aalmacarlsson,
16 okt. 2014
Updaterad av Chrlju
för 10 år sedan
Hejsan!¨
Jag och min pojkvän har länge tittat på resor till Grekland men har inte riktigt hittat det vi söker efter. Jag har tidigare varit på Kreta, Rhodos och Zakynthos men det har varit med familjen och när vi har varit där så har jag varit lite yngre. Nu är jag 18 och min pojkvän är 21 och vi ...
Grekland
Haannaa,
17 juni 2014
Updaterad av Tittin
för 10 år sedan
Hej!
Vi är 5 vuxna mellan 25-50 år som planerar en resa till Grekland. Nu är vi dock lite osäkra på vilken del av Grekland vi vill besöka. Vad rekommenderar ni? Vi önskar kultur, nattliv/grekiska fester (helst vuxna ställen), bra stränder. Känner ni även till något bra hotell som ni skulle ...
Grekland
Ellinor,
17 dec. 2009
Updaterad av Robingbg
för 12 år sedan
Grekland är ett populärt sommaresmål och många har en alldeles egen favoritö. Förra veckan frågade vi i nyhetsbrevets "veckans fråga" vilket grekisk ö ni gillar allra bäst och många har röstat på Kreta. De andra alternativen som gavs var Rhodos, Kos, Korfu, Santorini, Samos, Zakynthos, Lefkas, ...
Grekland
Gisela0314,
1 jan. 2010
Updaterad av Gisela0314
för 14 år sedan
Innan jag ens varit på Kreta i april, börjar jag planera för Rhodos i september/oktober.
Som alla gånger tidigare vill jag ha förslag på lägenhets hotell där jag kan klara mig själv med rollatorn - alltså inga våldsamma trappor.
Jag har inga stora krav på boendet, men trevligt om kackelackorna ...