London måsten???

Av Barajag
1 okt. 2008 20:01
Visningar: 3425
Hejsan..jag ska bege mig till London snart med min käre far...Vad får vi inte missa?? Har ni några tips på några far och dotter aktiviteter?Bra restauranger och sånt..jättetacksam för alla tips...
Take care
Av Barajag
1 okt. 2008 22:47
Hej mats..
tack snälla för tipsen...låter som mycke bra grejer som passar pappa också..måste ju ge honom nått skoj eftersom han lär får springa med mej runt i alla klädbutiker...
Hoppas allt är bra annars=)
MVH Kristin
Av Pelle_h
2 okt. 2008 09:20
Hej,
Är det första gången i London tycker jag ni skall åka på en sightseeing rundtur. Man hoppar av och på bussarna som cirkulerar runt hela dagarna. Jag tycker man får en bra överblick och så kan man hoppa av om gå in om det är något speciellt man vill se extra av.
Sen är Covent Garden trevligt. Vi brukar gå dit. I mitten av området finns trevliga serveringar. Vår favorit är på nedre plan en bit in på området. Där brukar unga talanger gästspela. Man byter varje 20-30 minut. Beställ ett glas vin och en ostbricka och njut av dessa talanger. Väl värt ett besök. London har ett fantastiskt utbud av restauranger. Själv gillar jag Libanesisk mat och brukar ta chansen när jag är i London. På Edgware road finn många att välja på. Camden market är också mysigt. Många små butiker och stånd med allt möjligt, klart värt ett besök. Trevlig resa Per
Av Mikki
2 okt. 2008 09:38
Personligen skulle jag spola caranby street men det är klart att du kan slinka in när du går förbi.
Du hamnar troligen på Oxford street och Regent street det är ju en upplevelse i sig.
Men som sagt runt Convent garden är det ju mysigt så dit skulle jag gå.
Kanske se musikalen Grease skulle passa er båda?
Mat finns de som sagt massor att välja mellan!
Jag avundas dig!!
Av Barajag
2 okt. 2008 12:00
Citerat från pelle_h:
Hej,
Är det första gången i London tycker jag ni skall åka på en sightseeing rundtur. Man hoppar av och på bussarna som cirkulerar runt hela dagarna. Jag tycker man får en bra överblick och så kan man hoppa av om gå in om det är något speciellt man vill se extra av.
Sen är Covent Garden trevligt. Vi brukar gå dit. I mitten av området finns trevliga serveringar. Vår favorit är på nedre plan en bit in på området. Där brukar unga talanger gästspela. Man byter varje 20-30 minut. Beställ ett glas vin och en ostbricka och njut av dessa talanger. Väl värt ett besök. London har ett fantastiskt utbud av restauranger. Själv gillar jag Libanesisk mat och brukar ta chansen när jag är i London. På Edgware road finn många att välja på. Camden market är också mysigt. Många små butiker och stånd med allt möjligt, klart värt ett besök. Trevlig resa Per
Hej..ja för mig e d första gången, pappa har väl vart där nån gång men då var de mest fotboll på schemat tror jag=)..tack så mycket för alla tips..låter som de finns en del att uppleva i staden...blir alltid lättare när man har lite alternativ så man inte springer omkring och irrar runt hela tiden..

TACK..mvh Kristin
Av Barajag
2 okt. 2008 12:01
Ska ha det i åtanke..har en hel lista på saker o göra nu..så d blir nog en toppenresa.. tack för tipsen..
mvh Kristin
Av Pelle_h
2 okt. 2008 18:15
Hej igen, Åker ni med Ryan air? Bokas tågbiljett hemifrån och ni sparar 4.50 pund på ordinarie pris. Express Class Return ordinarie pris Adult £26.00 Ryan air £21.50.
Per