London i augusti

29 jan. 2013 22:36
Visningar: 626
Någon mer som är sugen på att flytta till London i höst?

Jag själv planerar att flytta i slutet av augusti / september (så man hinner tjäna ihop lite pengar & njuta av den svenska sommaren innan).

Mitt mål i London är att hitta nya sidor hos mig själv och få lite mer kött på benen innan det stora allvaret börjar. Jag har tänkt att hitta något lättsamt jobb, mc donalds, eller vad som. Huvudmålet är inte att skaffa karriär utan att ha kul, träffa nya människor, uppleva en annan kultur och skaffa nya erfarenheter.

Gillar du att shoppa, festa, fika, ha filmmys och ta dig an nya utmaningar?
Då är jag resekompisen för dig!

Hör av dig om du är intresserad!

Kram
Jennifer
2 feb. 2013 14:00
Hej!
Låter som du har samma plan som mig :) Enda skillnaden är att jag ska åka nu i mars, inte sugen på att åka redan nu :)??

Kram
Therese
5 feb. 2013 21:49
Sugen är jag alltid, men studerar just nu på Örebro Universitet och tar examen i Maj..
Men vill du haka på i höst så vore det ju kanon :)

Kram
Jennifer
Av Erica94
27 feb. 2013 17:03
Hej!
Låter som vi har ungefär samma planer för hösten. Något speciellt område i London du har tänkt dig eller hamnar du där det finns jobb? Skulle vara kul att lära känna dig, alltid skönt att veta att man har någon svensk att hänga med om det skulle bli för påfrestande. :)
28 feb. 2013 15:40
Hej! Jag är apsugen! Har velat flytta dit jätte länge men ingen av mina kompisar är sugen på det & jag vill inte åka själv! Dina intressen är precis samma som mina med, så tror vi skulle funka bra ihop :)
Av Sarar
6 apr. 2013 17:42
Hej! jag har samma planer som er alla och liknande intressen! ingen av mina vänner vill åka ner och känner mig inte riktigt säker med att åka ensam så hade varit skönt att ha någon svensk med :) Är jätte intresserad.. finns det någon mejl eller liknande man kan nå er på? :)
7 apr. 2013 21:06
hej allihopa

Jag har precis gjort ett inlägg om att flytta till London. KOmmer som sagt göra de med eller utan någon
men såklart mkt roligare att göra ett äventyr med någon som vill samma sak.

hör av er.

Matilda
(Logga in för att se e-postadress)
Av Giiii
8 apr. 2013 15:51
Jag är lätt på! :)
18 juli 2013 14:45
Jag vill också flytta till london! vill ha jobb och kommer plugga gymnasiet online samtidigt!
hur ser era planer ut?
Av Nattal
18 juli 2013 20:24
Jag ska till England i September! Sugen på London eller Brighton, just för att det är en studentstad. Söka jobb och skaffa nya erfarenheter! Jag har samma intressen som ni ovan ! Vore jättekul att haka på om någon av er ska dit?:)
22 juli 2013 22:42
Hej! Jag är liknande planer, är jättesugen på London! Adda min Facebook så kan vi snacka mer där, Sofia af Wetterstedt.
15 okt. 2013 15:14
Hej på er!

Såg nu att tråden var ganska gammal men värt ett försök i alla fall..

Jag planerar att flytta till London i januari 2014 och har ingen kompis som är inne på samma banor. Vore sjukt kul att hitta någon/några andra svenskar som är i samma sits :) Jag är lite flexibel med när flytten kan ske, så hojta till även om du tänker flytta tidigare eller senare än januari.

Släng gärna iväg ett mail om ni fortfarande är inne på att flytta: (Logga in för att se e-postadress) eller facebook: https://www.facebook.com/johanna.rydberg.73

Ha det fint!
Johanna
Av Linnrh
8 nov. 2013 12:52
Hur går det? Flyttade ni sen? Hade varit kul med lite uppdatering :)
14 nov. 2013 18:02
Om någon ska åka i slutet av mars/april (2014) så får ni jätte gärna höra av er!

Om mig?
Jo, jag är en 20 årig tjej som är riktigt sugen på london. Är så otroligt trött på Sverige så jag vill flytta till London för att ha the time of my life, typ haha.

Mina kompisar här i Sverige är dessvärre inte alls sugna på att åka till London så har du planer att flytta till London i vår får du gärna höra av dig, det hade varit sååååå mycket roligare att ha någon att flytta dit med istället för att virra runt i London helt ensam :p