London Hösten 2012

Av Trivia
4 mars 2012 17:05
Visningar: 430
Hej!

Kille som fyller 19 i höst. Är sugen på att flytta till London på obestämd framtid efter sommaren. Fulham/Hammersmith området lockar. Iallafall där i närheten. Delar gärna lägenhet med ett par stycken om det skulle passa. Hellre det än hostel.
Har varit i London cirka 8 gånger så är ganska erfaren med Londonlivet. Att flytta dit har länge funnits i mina tankar och det känns som att nu i höst blir perfekt.

Folk får jättegärna höra av sig - så kan man prata mer.

Mvh K
8 juni 2012 10:38
Hallå!

Jag har också planer på att dra till London i höst. Vad är det du vill göra där? :)
9 juli 2012 18:11
Jag ska nog flytta till london i slutet på augusti och skulle gärna vilja ha nån att åka med. Det känns jävulskt hemskt att åka själv ;) när ska du flytta?
Av Allyme
11 juli 2012 13:19
Jag ska flytta till London i September. Hör gärna av dig till mig, (Logga in för att se e-postadress)

Mvh Maria
11 aug. 2012 01:00
Hej!

Jag är en tjej på snart 19 år, drar också till London i höst. Ju tidigare desto bättre. Hör jättegärna av dig till mig på (Logga in för att se e-postadress)
Av Trivia
11 aug. 2012 01:09
Vi är nu 3 killar som kommit i kontakt med varann här på reseguiden och vi förväntas flytta dit i September/Oktober. Vi hade tänkt dela på ett hushåll men även 4 eller 5 skulle funka om rätta boendet kommer upp. Om man är intresserad av att vara några svenskar som hjälps åt och delar på ett hushåll (fast med egna rum) så skriv ett pm till mig.
11 aug. 2012 10:56
Jag är har bestämt mig för att ta ett sabbat år ifrån studierna här hemma och åka iväg till England. Hade tänkt mig London först men lägenheterna där är så dyra ( kanske är den hyran i alla lägenheter i England överlag) men har hört att det är extra dyrt i just London. Så skulle nu kunna tänka mig åka vart som helst i England bara det är en större stad där man kan söka jobb. Jag hade tänkt att åka nu snart då jag slutar jobba redan nästa vecka sen vill jag helst komma iväg. Någon som är intresserad av att följa med redan nu i slutet på augusti?
12 aug. 2012 19:24
Hej!

Ska till London i September för att jobba och se hur jag trivs där!
Vill gärna prata med fler som ska dit och hur ni tänker med allt runtomkring :)
Hör gärna av er till min mail: (Logga in för att se e-postadress)

Mvh
Julia