Livsnjutarresor

Av Frokens
14 maj 2013 22:37
Visningar: 269
Någon som är sugen på att ha en kompis att dra iväg på en weekend här eller där - ja kanske till och med en vecka eller två.

Om du likt som jag känner dig färdig med partyresor och för bekväm för backpackande. ;)

Jag tänker mig city/sol/spa/vackra och fascinerande platser. Låt oss utnyttja alla de Deal-erbjudanden som dyker upp ibland, eller studsa iväg på lämplig sista minuten.

Jag är lättsam, vänlig och tar mig an det mesta med en positiv och nyfiken attityd.

I framtiden kommer jag även dra iväg på en längre resa till Afrika och jobba på barnhem som volontär.
Av Wilmus
15 maj 2013 19:15
Hej!

Ja skulle mer än gärna dra i väg på weekendresor och gärna nån längre resa nångång.
Vart har du tänkt åka och när? Jag är sugen på och se och uppleva saker i andra länder, men känner som dig att jag är färdig med partyresor.

//G
Av Frokens
16 maj 2013 10:53
Hej!

Jag sitter ofta och våndas över att jag låter de här resorna som är på diverse deal-sidor får gå till spillo. Exempelvis dyker det upp lite på letsdeal.se.

Jag är inte så petig ;). Skulle det dyka upp något om Berlin eller Wien i sommar så skulle jag gärna ta en weekend ditåt.

Italien eller Grekland i september när turisterna dragit hem och svensk sommar avtagit.

Någon längre resa när vintern är som olidligast - kanske Sydamerika?
Av Frokens
16 maj 2013 10:54
Och Stockholm är jag i hela dagarna ändå - så lite nya vyer och nya människor skadar inte!
Av Wasim
16 maj 2013 19:22
absolut inte det bara trevligt o träffa nya
7 juni 2013 22:04
Hejhej!

Känner väldigt mycket som dig, att en njutarresa är exakt i min smak! Jag har kommit över det här med att festa osv. Jag har tagit nästa steg så att säga :)

Min fråga till dig är bara om när nästa resa för dig kommer var aktuell?

Mvh
Adam :)
Av Monroe
9 juni 2013 00:07
Hej!
Jag tycker att detta låter helbra :) har mycket jobb i sommar så en weekend/några dagar någonstans hade varit jätteroligt! Kanske Barcelona? :) när passar dig allra bäst?
Mvh
9 juni 2013 06:42
Tydligen ska Polen va väldigt nice att köra weekend i, billigt och bra , varmt med badstränder också??!? (enligt mina chefer)
Av Mr_y
10 juni 2013 00:39
Hej, jag planerar en vecka till Macao i sommar, är du intresserade?

//Y