Leva livet i asien i vinter ihop? :)

Av Saris90
1 juli 2018 15:22
Visningar: 207
Hej! Jag har länge velat resa lite mer men aldrig känt att jag haft tiden eller så har jag varit för fattig men nu jävlar så vill jag ta mig tid! :D Tyvärr så har mina vänner inte samma ressug som mig eller möjlighet att åka med så vore roligt med reskompis att dela allt roligt med.

Skulle vilja resa lite i Asien under ca 2-3 månaders tid någon gång sådär i januari. Jag har ingen färdig plan eller så, det kan man kan planera det ihop :) Jag tänker att det vore roligt att lära sig dyka, sola, utforska området, njuta av naturen, någon fest med dans hela natten är inte fel heller! Är det någon som känner likadant :)? Vore roligt att kanske mötas upp innan och lära känna varandra lite innan. Hör av er om det känns intressant antingen här eller på FB / Sara Medhammar
Av Soosoo
1 juli 2018 21:05
Hej Sara,

Jag har skickat ett PM på messenger, :) syns där!

Mvh

Sofie
Av Dinas
1 juli 2018 21:58
Hej! Även jag söker reskompis till Asien i vinter..
Tänker mig 3-4 månader Thailand, Filippinerna, Kambodja, Vietnam, Bali. Vandra, lära mig surfa, smaka allt gott, uppleva kulturen och folket.. och massa annat roligt på vägen, ta det lite som det kommer.
Budget före lyx men ändå göra det man vill :) (har inte planerat än mer än bara länderna jag är nyfiken på).
Jag är flexibel med datum och kan då som sagt 3-4 månader mellan november-april helst kanske december till mars.
Jag är en glad tjej, gillar att träna, jobbar som sjuksköterska och har en sambo som inte vill följa med på långresa.

Låter detta intressant så kan vi ju snacka på fb vidare om detta:)
Av Saris90
4 juli 2018 07:05
Vad heter du på Facebook då :O?