Lets go and get away ☀️
Kollar intresse för någon som vill med och resa. Var någonstans spelar egentligen inte så stor roll. Vill träffa nya människor o få nytt perspektiv på livet.
Jag är en 25årig tjej som gillar träning, sol o bad, träffa nya människor. Festa och ta det lugnt, hitta på nya saker.
Vill resa i höst och vara borta ett tag. Åka till Australien eller bila i USA kanske åka på safari. Är öppen för förslag vill helt enkelt uppleva nya platser 😃
Någon som är intresserad? Hör gärna av er ✌️Skriv Facebook så hör jag av mig där.
Jag är en 25årig tjej som gillar träning, sol o bad, träffa nya människor. Festa och ta det lugnt, hitta på nya saker.
Vill resa i höst och vara borta ett tag. Åka till Australien eller bila i USA kanske åka på safari. Är öppen för förslag vill helt enkelt uppleva nya platser 😃
Någon som är intresserad? Hör gärna av er ✌️Skriv Facebook så hör jag av mig där.
Hej, jag och en tjejkompis har tänkt resa till Afrika någonstans i höst/vinter. Vi har ännu inga fasta planer men lite olika ideer. Hör av dig på facebook så kan vi prata mer :) Joel Landgren
Hej! Vet att det är en gammal tråd men jag chansar ändå:) Jag har själv planer att åka ut på långresa och gärna då Usa. Men är alltid trevligare med en reskompis/reskompisar.
Hur har det gått för er? Har ni kommit iväg?
Hör av er om det planeras en resa med plats för en till:)
Hur har det gått för er? Har ni kommit iväg?
Hör av er om det planeras en resa med plats för en till:)