Spanien
Staryoce,
14 aug. 2006
Updaterad av Anna__
för 16 år sedan
Hej. Jag och en kompis vill ta en sista minuten till Mallorca men vi vill helst hamna i Magaluf. Går det att specifiera sista minuten på områden med något bolag, och lägga till en slant? Eller är det bästa att ta en flygstol och leta hotell själv? Hur går man tillväga isåfall? Kan man boka hotell ...
Spanien
Klara2,
7 juli 2007
Updaterad av Troels
för 17 år sedan
Hej!
Jag och min make åker ospecificerat fredagen den 13/7 till Mallorca. Det är första gången vi åker ospecificerat och ska vara iväg en vecka. Är det någon, här på forumet, som har lite erfarenheter, av just att resa ospecificerat till denna ort. Tacksam för svar.
Irene ... Raxxan: Hej Klara2
...
Spanien
Alfva,
30 jan. 2014
Updaterad av Alfva
för 10 år sedan
Hej,
Jag har lyckats fått tag på väldigt prisvärda flygbiljetter till Teneriffa om en vecka ungefär och vill så gärna dra iväg med ena barnet bara vi två. Men när jag nu försöker leta boende går jag lite bet, det verkar bara finnas ledigt inom vettig prisklass i Puerto del Carmen eller Santa ...
Spanien
Nattugglan,
15 feb. 2008
Updaterad av Legusta
för 16 år sedan
Hej! Jag och min sambo är väldigt sugna på att åka iväg på en sista minuten resa och få lite värme. Tyvärr har vi bara möjlighet att åka i slutet av mars, under någon av påsklovsveckorna. Kan man överhuvudtaget räkna med att få tag i en resa under 3000 per person då? Tänkte boka så sent som möjligt ...
Spanien
Tele2,
27 apr. 2019
Updaterad av Elcanario93
för 5 år sedan
Jag och min fru tänkte övervintra på kanarieöarna 2019-2020 och då hade vi tänkt hyra något på plats när vi väl kommit ner.
För att i lugn och ro hitta ett lämpligt objekt slog det mig att det kanske skulle fungera att boka en billig sista minuten charter resa men "INTE" nyttja returresan.
Vad ...
Spanien
Sune_lady,
5 sep. 2013
Updaterad av Ynwi
för 11 år sedan
Vi letar efter en höstresa (eventuellt sistaminuten) som utgår från Västerås, Örebro eller Karlstad. Då blir det spanska medelhavskusten, Mallorca eller Kanarieöarna.
Vi tänkte se oss omkring på egen hand med hyrbil eller allmänna kommunikationer, så möjligheten att köpa till utflykter eller sol ...