Grekland
Malinkaan,
13 jan. 2016
Updaterad av Lena47
för 8 år sedan
Jag och min sambo planerar en resa till någon av greklands öar i sommar, men har svårt att bestämma oss för vilken som passar oss bäst.
Vi är 25 år och vill ha en ganska lugn semester med mycket sol och bad, god mat och möjlighet till någon utflykt och sevärdheter om vi blir uttråkade. En båttur ...
Grekland
Metted,
3 juni 2014
Updaterad av Babbo
för 10 år sedan
Hej!
Jag o min sambo hittade en billig och lämplig resa till Lefkas nu på lördag.
Detta ser vi fram emot!
Men har lite frågor om båtfärd till Kefalonia,priser och hur lång tid?
Kanske någon som har lapat sol på dem finaste stränderna på Lefkas och kan tipsa om det?
Tacksam för svar!
Kram ...
Grekland
Loda,
9 jan. 2013
Updaterad av Resemaja
för 11 år sedan
Vi har just bokat en resa till Lefkas, Nidri, i en vecka i mitten av juni.
Har nu hört att Nidri inte ska vara så bra? Dåliga stränder och att stället
ska vara en plats dit ungdomar åker. Stämmer detta?
Vi har med oss en 7 åring och 15 åring och det är helt okej att ligga
vid poolen men det ...
Grekland
Hattstugan,
27 mars 2010
Updaterad av Valtras
för 14 år sedan
Har bokat en resa till Lefkas, åker med familjen den 25:e sept. Min och familjens första resa till Grekland. Vi ska bo i Nidri som verkar vara sådär om man tittar runt här på reseguiden. Men hyra en bil ska vi definitivt göra så att vi kan åka runt till alla dessa fantastiska stränder!
Nån som har ...
Grekland
Mrslind,
12 maj 2010
Updaterad av Pinkygirl
för 14 år sedan
Är ute och kollar på sista minuten, ska åka sista veckan i maj, vi ska åka med 4 barn och hittade dom här resemålen billigt.
Vilken rekomendera ni? nått bra barnvänligt hotell?? vilken har bäst stränder för barn.
tacksam för svar
//tess ... Pinkygirl: Hej!
Jag har bara varit på Lefkas ...
Grekland
Bessoni,
28 feb. 2010
Updaterad av Babbo
för 14 år sedan
Vi åker till Lefkas, Nidri, i maj och vill gärna ha tips om resmålet. Har läst mycket negativt om Nidri, men hoppas på att det ändå är OK där. Har inget emot att bada vid en stenstrand som jag förstår att det är i Nidri men är det skräpigt och fullt med folk kan det ju vara mindre mysigt :) Finns ...